2468 диетаси

Siz xohlagan hamma narsa bor va vazn yo’qotish mumkin! 2468 dietasida har qanday ovqatga ruxsat beriladi! Ushbu parhezning samaradorligining sirini bilib oling, ta’mingizga menyu tuzing va ikki hafta ichida 10 kg gacha yo’qotasiz!

  • Mohiyat
  • Namuna menyusi
  • Ratsiondan chiqish usuli
  • Qo’llash mumkin bo’lmagan holatlar
  • Vazn yo’qotish bo’yicha sharhlar
  • Vakolatli manbalarga havolalar
qiz 2468 dietasida vazn yo'qotdi

Kilo yo’qotishning barcha usullari orasida eng katta ishonch natijalarini do’stlari yoki har doim ko’zga tashlanadigan juda mashhur odamlarda ko’rish mumkin. Shu sababli, energiya tizimlari butun dunyoda juda mashhur bo’lib, ularning yordamida mashhur Gollivud aktrisalari va boshqa shou-biznes yulduzlari o’z raqamlarini tozalaydilar. Axir, hatto ovqatlanishdagi eng qattiq cheklovlar, agar siz ularni oxirigacha bardosh bersangiz, tanada sodir bo’ladigan ajoyib o’zgarishlarni aniq ko’rganingizda juda qo’rqinchli bo’lmaydi. “Yulduzli” vazn yo’qotish dasturlari orasida “nol kattalik” modasi va mushukchalarda odatiy “anoreksik” tasvir hukmronlik qilgan paytda o’tgan mingyillik oxirida Evropa modellari uchun maxsus ishlab chiqilgan “2468” dietasi bor.

Mohiyat

“2468” nomi, vazn yo’qotish kursining bir tsiklini tashkil etadigan to’rt kunning har biri uchun kunlik kaloriya miqdorini aks ettiradigan o’ziga xos kodlash turidir. Ushbu qoidaga muvofiq kaloriya miqdori quyidagicha bo’lishi kerak.

  • birinchi kun – 200;
  • ikkinchisi 400;
  • uchinchisi – 600;
  • to’rtinchisi – 800 kaloriya.

Diyet kursining umumiy davomiyligi 12 kun, bu davrda ushbu tsikllarning 3tasini o’tishingiz kerak. Bundan tashqari, ushbu davr mobaynida siz har qanday mahsulotdan mutlaqo foydalanishingiz mumkin, ammo faqat belgilangan miqdordagi kunlik kaloriya qiymatidan oshmaydigan miqdorda.

2468 dietasida vazn yo’qotishning samaradorligi ikkita asosiy printsipga asoslanadi:

  1. Oziq-ovqatdan olinadigan energiya miqdorining shu qadar pasayishi bilan, organizm uni mavjud yog ‘birikmalaridan chiqara boshlaydi, bu esa tana vazni va hajmining tegishli pasayishi bilan ularning tez parchalanishiga olib keladi.
  2. Kundalik kaloriya tarkibidagi kunlik o’zgarish metabolizmni faollashtirishga yordam beradi, shuningdek, giyohvandlikning rivojlanishi va vazn yo’qotish to’xtaydigan “plato” ta’sirining paydo bo’lishiga to’sqinlik qiladi.

Muhim! 2468 dietasi dunyodagi biron bir professional ovqatlanish mutaxassisi tomonidan tasdiqlanmagan. Bundan tashqari, uning aniq kelib chiqishi ma’lum emas, shuningdek, dunyodagi biron bir mashhur shaxs tomonidan foydalanish haqiqati tasdiqlangan.

Bu shunchaki birovning qo’li bilan Internetda ma’lumot paydo bo’ldi va vaqt o’tishi bilan tavsiflangan uslub ko’plab muxlislarga ega bo’ldi, chunki bu juda samarali bo’lib chiqdi va 12 kun ichida 5-8 funtni yo’qotishingizga imkon beradi. Ammo shuni yodda tutish kerakki, bunday muhim vazn yo’qotish tanadagi doimiy stress holatida ratsiondagi kunlik o’zgarish tufayli yuzaga keladi va uning kaloriya miqdorini eng past darajaga tushiradi.

Oziqlantirishga bunday yondashuv gormonal etishmovchilik va dietada muhim oziq moddalar, vitaminlar va minerallar etishmasligidan kelib chiqadigan boshqa salbiy oqibatlarga olib kelishi mumkin . Bunday o’z-o’zini tajribalarning natijalari sog’liq uchun juda jiddiy muammolar bo’lishi mumkin, jumladan:

  • mushak to’qimalarining qaytarilmas buzilishi;
  • ovqatlanishning buzilishi (anoreksiya, bulimiya);
  • surunkali kasalliklarning kuchayishi, ayniqsa jigar, buyraklar, oshqozon-ichak trakti;
  • to’liq to’xtatilgunga qadar hayz davriyligining o’zgarishi;
  • soch to’kilishi, mo’rt tirnoqlar, terining qurishi;
  • yo’qolgan kilogrammni tezda qaytarish.

Ushbu ta’sirlar vazn yo’qotish uchun 2468 dietasidan foydalanishga qaror qilgan har bir kishida majburiy ravishda kuzatilmaydi. Bularning barchasi dietaga o’tishdan oldin individual xususiyatlarga, turmush tarzi va ovqatlanish holatiga, shuningdek sog’liqning dastlabki holatiga va tananing vitaminlar va minerallar bilan to’yinish darajasiga bog’liq. Ammo bu vazn yo’qotish tizimi faqat tana og’irligi normadan yuqori bo’lganlarga tavsiya etilganligi sababli, ularning turmush tarzi va ovqatlanishlari sog’lom deb tasniflanishi mumkin emas. Shu sababli, oziq-ovqatda allaqachon mavjud bo’lgan foydali moddalarning etishmasligi fonida ularning minimal darajaga tushishi salbiy oqibatlarga olib kelishi ehtimoli sezilarli darajada oshadi.

Diqqat! 2468 dietasida vazn yo’qotish oz miqdordagi qo’shimcha funt bo’lsa ham, juda og’ir semirishda ham samarasiz bo’lishi mumkin. Bunday holatlarda ko’proq sog’lom va muvozanatli usullarni tanlash yaxshidir, shunda vazn tanaga qo’shimcha stress yaratmasdan asta-sekin kamayadi.

2468 dietasida haddan tashqari vazn yo’qotishning salbiy ta’sirini minimallashtirish uchun bir nechta tavsiyalarga amal qilish kerak.

  • Jismoniy faollikni oshirmang va sport bilan shug’ullanmang, chunki buning uchun etarli energiya bo’lmaydi;
  • asosiy foydali elementlarning etishmasligini to’ldirish uchun yuqori sifatli vitamin-mineral kompleksini olish;
  • kosmetik muolajalarni (tanani o’rash, massaj qilish) amalga oshiring va ajinlar, sarkma, mushaklarning ohangini va terining elastikligini yo’qotmaslik uchun teriga muntazam ravishda o’simlik moylarini qo’llang.

Shuningdek, ushbu texnikani qo’llashning xavfsiz variantlari mavjudligini bilishingiz kerak. Ularning har biri bunday hollarda faqat bitta 4 kunlik tsiklga rioya qilishni o’z zimmasiga oladi:

  • mo’l-ko’l bayramlar bilan tantanali tadbirlardan keyin tozalash vositasi sifatida;
  • terapevtik ro’za tutilishidan to’g’ri chiqish uchun, agar bunday kaloriya miqdori avvalgi ratsiondan yuqori bo’lsa;
  • sog’lom kaloriya dietasiga asoslangan past kalorili, ammo muvozanatli dietani kuzatishdan oldin tayyorgarlik bosqichi sifatida;
  • vazn to’xtab, to’xtab qolganda har qanday past kaloriyali usullarga rioya qilgan holda “plato” ta’sirini yo’qotish uchun metabolizmni tezlashtirish.

Qanday bo’lmasin, 2468 ratsionida vazn yo’qotish paytida sog’liq va farovonlikni kuzatish kerak. Engil zaiflik paydo bo’lganda, 1 osh qoshiq asal bilan bir stakan suv ichish tavsiya etiladi. . Kaloriya sonini hisoblash va ularni kunlik normaga qo’shish kerak emas, chunki bu quvvatni to’ldirish uchun zaruriy chora. Ammo agar zaiflik kuchayib, ko’ngil aynishi va bosh aylanishi paydo bo’lsa, unda siz darhol kursni to’xtatib, chiqish bosqichiga o’tishingiz kerak.REKLAMA

Namuna menyusi

2468 dietasi tana vaznini normallashtirishga nisbatan noyobdir. Bu har bir kun uchun ma’lum bir menyu yoki mahsulotlarning tarkibiy qismlarini cheklashni anglatmaydi. Faqat past kaloriya emas, balki uglevod yoki yog’li ovqatlarni iste’mol qilishga ruxsat beriladi. Asosiysi, belgilangan kaloriya miqdoridan oshib ketmaslik. 2468 dietasida vazn yo’qotishning individual sxemasini yaratish uchun quyidagilar zarur:

  • ratsionga kirishni istagan sevimli ovqatlaringiz ro’yxatini tuzing;
  • har birining 100 gramm uchun kaloriya miqdorini aniqlang;
  • kuniga umumiy miqdorini hisoblang va 5-6 ta taomga bo’ling.

Shuni yodda tutish kerakki, ovqatlanish fraksiyonel bo’lishi kerak – kamida 3 ta asosiy ovqat va 2-3 ta gazak. Shuning uchun ruxsat etilgan kunlik kaloriya miqdori kun davomida teng taqsimlanishi kerak. Agar siz tezda energiya bilan to’yingan va uzoq vaqt to’yish tuyg’usini saqlab turishga qodir bo’lgan minimal energiya qiymatiga ega mahsulotlardan foydalansangiz, buni qilish ancha oson bo’ladi. Bularga sabzavot, qo’ziqorin, dengiz mahsulotlari, tuxum oqi, qaymoqli sut va sut mahsulotlari kiradi.

Kurs arafasida ro’za tutish kunini hanuzgacha mineral suvda o’tkazish tavsiya etiladi. O’zgarish uchun siz kun davomida sovuq va issiq suv ichishingiz, unga bir tilim limon yoki muz kubini qo’shishingiz mumkin. Kuchli parchalanish bilan siz bir stakan tabiiy qahva yoki yashil choy ichishingiz mumkin. Asosiy nuqta, past kalorili dietaga o’tishdan oldin 24 soat davomida hech narsa yemang. Kechasi, laksatif o’tlardan tayyorlangan bir stakan ichish tavsiya etiladi.

Bir tsiklning menyularini mahsulotning kaloriya tarkibi jadvalidan yoki quyidagi misollardan foydalanib mustaqil ravishda yozish qiyin emas.

1-variant

kefir

Birinchi kun (200 kkal menyu):

  • nonushta (83) – 100 ml kefir 1% yog ‘, 2 o’rik, romashka choyi;
  • snack – yashil choy;
  • tushlik (81) – 150 ml selderey pyuresi, 100 ml sabzi yangi;
  • tushdan keyin choy – o’simlik choyi;
  • kechki ovqat (38) – 100% kefir 1% yog ‘.

Ikkinchisi (400 kkal):

  • nonushta (87) – suvda 100 g jo’xori uni, yalpiz choyi;
  • atıştırma (57) – 1 o’rta to’q sariq;
  • tushlik (128) – 100 g qaynatilgan tovuq ko’kragi, 1 ta o’rta pomidor, qora choy;
  • tushdan keyin choy – o’simlik infuzioni;
  • kechki ovqat (145) – yog ‘miqdori 0% bo’lgan 200 g tvorog.

Uchinchi (600 kkal):

  • nonushta (196) – 150 g qaynatilgan karabuğday, yashil choy;
  • snack (50) – 200 ml pomidor va selderey sharbati;
  • tushlik (188) – 150 g bug’li dengiz baliq filetosi, 100 ml qo’ziqorin sho’rva, romashka infuzioni;
  • tushdan keyin choy – yalpiz infuzioni;
  • kechki ovqat (168) – 100 g bug’li tovuq ko’kragi, 1 ta pomidor salatasi, 1 ta bodring va 100 g ismaloq.

To’rtinchi (800 kkal):

  • nonushta (190) – 1 g pomidor bilan 100 g omlet;
  • atıştırma (151) – 1 greyfurt, 50 g yog’siz tvorog va 1 dona tuxum;
  • tushlik (180) – 200 ml piyoz sho’rva, 200 g qaynatilgan midiya;
  • tushdan keyin atıştırma (21) – 100 ml pomidor yangi;
  • kechki ovqat (270) – 2 ta qaynatilgan tuxum, 100 g qaynatilgan loviya.

Variant 2

yangi bodring va pomidor salatasi

Birinchi kun (200 kkal):

  • nonushta (18) – 100 g pomidor-bodring salatasi yog’siz;
  • tushlik (32) – 100 g xom sabzi, o’simlik infuzioni;
  • tushlik (95) – 100 g qaynatilgan baqlajon, pomidor;
  • peshindan keyin snack (18) – 100 g pomidor-bodring salatasi yog’siz;
  • kechki ovqat (32) – 100 g maydalangan xom sabzi, o’simlik infuzioni.

Ikkinchisi (400 kkal):

  • nonushta (87) – 100 g jo’xori uni pyuresi, qora qahva;
  • tushlik (57) – 1 ta o’rtacha to’q sariq;
  • tushlik (51) – 200 g Pekin karam va bodring salatasi;
  • tushdan keyin atıştırmalık (100) – 250 ml sut 1,5% yog ‘;
  • kechki ovqat (85) – maydanoz va limon sharbati bilan 200 g qaynatilgan brokkoli.

Uchinchi (600 kkal):

  • nonushta (75) – 1 katta apelsin, qahva;
  • tushlik (80) – 250% kefir 1% yog ‘;
  • tushlik (190) – brokkoli va qo’ng’iroq qalampiri bilan 200 ml selderey sho’rva;
  • tushdan keyin choy (95) – 1 katta olma;
  • kechki ovqat (160) – 100 g dengiz kale bilan 100 g qaynatilgan bulgur.

To’rtinchi (800 kkal):

  • nonushta (132) – 100 g jo’xori uni, tilim o’rik, tabiiy qahva;
  • tushlik (100) – 250 ml sut 1,5% yog ‘;
  • tushlik (310) – karam karam bilan 200 ml yog’siz karam sho’rva;
  • tushdan keyin atıştırmalık (80) – 1% yog ‘tarkibidagi 250 ml kefir;
  • kechki ovqat (190) – 200 g sabzavotli güveç (qovoq, pomidor, sabzi).

Ovqatlar orasida siz iloji boricha sog’lom suyuqlik ichishingiz kerak – toza suv, o’simlik infuziyalari, yashil choy. Ovqatga tuz qo’shilmasligi kerak, ichimliklarga shakar qo’shilmasligi kerak. Shuningdek, ishtahani qo’zg’atadigan baharatlı ziravorlardan voz kechish tavsiya etiladi. Ularni oddiy ko’katlar va limon sharbati bilan almashtirish tavsiya etiladi.

Ratsiondan chiqish usuli

2468 dietasida vazn yo’qotganingizdan so’ng, siz darhol odatiy dietangizga qaytolmaysiz va oziq-ovqatga, ayniqsa yuqori kaloriyali ovqatlarga tayanolmaysiz. Ushbu majburiy qoida past kalorili vazn yo’qotish uchun barcha usullarga xosdir. Agar bu kuzatilmasa, yo’qolgan kilogramm ular qoldirganidan ham tezroq qaytadi. Bundan tashqari, yangi stressli holat bilan birga tanaga qo’shimcha zarar etkaziladi.

Ushbu barcha salbiy oqibatlarning oldini olish uchun biz dietadan tanish holatiga to’g’ri o’tishimiz kerak. 2468 dietasi uchun u maxsus sxema bo’yicha amalga oshiriladi: tsiklning har bir kuniga 200 kkal qo’shiladi. Shunday qilib, chiqish ham xuddi shunday kodlashga ega:

  • birinchi tsikl – 4−6−8−10;
  • ikkinchisi – 6−8−10−12;
  • uchinchisi – 8−10−12−14 va hokazo kunlik ovqatlanishning individual kaloriya miqdoriga qadar.

Shuni ta’kidlash kerakki, ushbu davrda vazn yo’qotish jarayoni davom etadi, ammo sekinroq.

Qo’shimcha mahsulotlarni kiritish va ortib borayotgan kaloriyalarni quyidagi bosqichlarga rioya qilish tavsiya etiladi:

  • “4−6−8−10” sxemasi bo’yicha amalga oshirilgan birinchi 4 kunlik tsikl davomida o’simliklarning qo’shilishi bilan oziq-ovqatning energiya qiymati oshadi;
  • keyingi tsikl – “6−8−10−12” don va parhez go’shtni dietaga kiritish orqali qo’shimcha 200 kunlik kaloriya olinadi.

Bundan tashqari, osonroq chiqish yo’li ham mavjud, unda 10−12−14 sxema va shunga o’xshash sxema bo’yicha parhez kursining oxirgi kuniga 200 kkal qo’shiladi. Ammo bu holda, dietaning kaloriya miqdori juda tez ko’payadi, bu yo’qolgan kilogrammni tezda qaytarishga olib kelishi mumkin.

Bundan tashqari, faqat sog’lom sog’lom ovqatlanish orqali individual kaloriya qiymatiga erishish uchun menyuning ozuqaviy qiymati oshadi. Shundan so’ng, chiqish davri ko’rib chiqilishi mumkin. Kaloriya iste’mol qilishning maqbul darajasi odatda yoshga, jinsga va jismoniy faoliyat darajasiga qarab kuniga 1600-2200 kkal orasida o’zgarib turadi.

Kelajakda to’g’ri ovqatlanish va etarli vosita faoliyati bilan normal tana vaznini saqlash kerak. Sog’lom turmush tarzi printsiplariga minimal darajada rioya qilish ham ko’p yillar davomida vazn yo’qotish uchun 2468 ratsionidan muntazam foydalanadigan taniqli modellardan aslo kam bo’lmagan nozik raqamni saqlab qolishga imkon beradi.

Qo’llash mumkin bo’lmagan holatlar

Bunday muhim ovqatlanish cheklovlariga ega bo’lgan texnik ko’plab kontrendikatsiyaga ega. Umuman olganda, biz ularni faqat butunlay sog’lom odamlar ishlatishi mumkinligini aytishimiz mumkin. Ammo minimal kaloriya miqdori bo’lgan parhezlarda vazn yo’qotishning eng katta xavfi quyidagi patologik holatlar mavjudligida:

  • ichki organlar va tizimlarning jiddiy surunkali kasalliklari;
  • yurak va qon tomir kasalliklari;
  • ovqat hazm qilish tizimining ishini buzish;
  • buyraklar va jigar funktsiyalari bilan bog’liq muammolar;
  • jarrohlik yoki jiddiy kasallikdan keyin tiklanish davri.

Shuningdek, siz o’smirlik va qarilikda, homiladorlik va emizish davrida ayollarda shunga o’xshash ovqatlanish rejalaridan foydalana olmaysiz. Hech qanday sog’liq bilan bog’liq muammolar kuzatilmasa ham, bunday texnikani qo’llashdan oldin, siz albatta tekshiruvdan o’tishingiz va mutaxassis bilan maslahatlashib, unga o’zingizning niyatlaringiz haqida xabar berishingiz kerak. Kam sonli kasalliklar engil yoki yashirin shaklda yuzaga kelmaydi va bunday cheklangan ovqatlanish rejimiga o’tishda o’tkir alevlenish yoki progressiya o’zlarini his qilishi mumkin.

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *