Apelsin yordamida ozish #1 – Bizness.uz

Apelsin yordamida ozish #1

google.com

Apelsin – S vitamini boyligi, shuningdek fosfor, kaltsiy va tanamiz uchun juda muhim bo’lgan boshqa iz elementlari bilan mashhur bo’lgan quyoshli mahsulotdir. Ma’lumki, tropik mevalar, ayniqsa, bu tropik mevalar yurak-qon tomir tizimi, jigar kasalliklari profilaktikasi uchun foydalidir va shuningdek, mukammal antibakterial vosita bo’lib, ichaklardagi hazm qilish jarayoniga foydali ta’sir ko’rsatadi.

To’q rangli parhez – bu tropik mevalarni istemol qilish orqali ozishga asoslangan parhez turidir. Apelsin navlari boshqacha, ammo tamoyillar hamma variantlar uchun qoladi. 

Apelsinli parhez qoidalari

Og’irlikni yo’qotish uchun talab qilinadigan shartlar hamma joyda deyarli bir xil. Bizga keraksiz vaznni yo’qotish uchun siz kaloriya tanqisligi yaratishingiz kerakligini hamma biladi. Buning ikki yo’li mavjud: 1 kaloriya iste’molini kamaytirish va sport. Biz ushbu parhezda birinchi usuldan foydalanamiz.

– Hech qachon och qolmang.Kuniga 4 mahal, 2-3 kichik-kichik bo`laklar bilan ovqatlaning . Bu usul sizga ochlikni his etmaslikka yordam beradi. Shuning uchun siz juda ko’p ovqat yeyish ehtimoli kamroq bo`ladi;

–  Yana suv ichish. Suv vujuddan toksinlarni mukammal darajada yo’q qiladi, shu bilan bizning tanamizni soat kabi ishlashga majbur qiladi;

–   Shirinliklar bilan orani ochiq qiling). Bu yerda sharh yo’q. Shirinliklar kaloriyalarda juda ko’p;

–    Qovurilgan, baharatlı, yog’li ovqat yemang;

– Ovqatlanish ratsioningiz bilan to’g’ridan to’g’ri mashq qiling. Bu bizning metabolizmamizni tezlashtiradi, shuning uchun biz og’irlikni tezroq yo’qotishga muvaffaq bo’lamiz.

–   O`tkir-achchiq, qovurilgan, yog’li ovqat yemang;

–  Ratsioningizni to’g’ri tashkil qilish shart. Bu bizning metabolizmamizni tezlashtiradi, shuning uchun biz og’irlikni tezroq yo’qotishga muvaffaq bo’lamiz.

Nimani yeyish mumkin?Nima mumkin emas!

Albatta, qoidalar juda zarur ma’lumotdir, taqiqlangan va ruxsat berilgan mahsulotlarning ro’yxatini bilish muhimdir.

Yuqorida aytib o’tganimizdek, sizning parheziz paytida  yog’li, qizarib pishgan va yuqori kaloriyali taomlar, shuningdek mayonez, ketchup va shunga o’xshash boshqa mahsulotlarni olib tashlash kerak.

Siz tuzadigan ovqatlanish ratsioningizda apelsin, tuxum, sut mahsulotlari, sabzavot va guruch bo’lishi lozim.

Tuzmoqchi bo`lgan parhez menyusi uchun bir nechta variantlarni ko’rib chiqaylik.

Parhez menyusi #1

– Nonushtada bir dona apelsin, ikki tuxum va javdari nonidan iste’mol qilish kerak.

– Tushlikda ozgina baliq, sabzavot va oz miqdorda oq guruch istemol qilinadi.

– Desertga yogurt va meva.

– Kechqurun sabzavot va apelsinlar arashuvidan iborat salat tavsiya etiladi.

– Ovqatlanish oralarida sabzavotli va apelsinli salatlar qilishingiz yoki bir marta meva yeyishingiz, uni kefir yoki yogurt bilan ichishingiz mumkin.

Parhez menyusi #2

Birinchisi  kabi, har bir ovqatlanishning asosini tropik meva tashkil qiladi. Biroq bu tamoyil tezroq ozish uchun ko’proq mos keladi. Bunda qaqat cheklangan miqdordagi apelsin va tuxum iste’mol qilinadi: kuniga o’n dona tuxum va mevadan ko’p bo’lmasligi kerak.

Agar siz birinchi turdagi parhez menyusiga amal qilsangiz, unda siz ikki-uch hafta ichida uch kilogrammni yo’qotishingiz mumkin. Ikkinchi parhez menyusiga amal qilsangiz – ikki-uch haftada  besh kilogrammni yo’qotishingiz mumkin.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *