Бир кунда озиш ёки вазн йўқотиш сирлари

Bir kun ichida sog’lom vazn yo’qotishning asosiy usullari

Qisqa vaqt ichida siz bir necha qo’shimcha og`irlikni yo’qotishingiz kerak bo’lgan holatlar mavjud bo`lib qoladi. Masalan, muhim tadbirga tayyorgarlik ko’rish mumkin: to’y, tadbir, bazm. Tez vazn yo’qotish uchun bir nechta asosiy qoidalar mavjud bo`lib, ular sog’likga putur etkazmaslik va kerakli natijaga erishish uchun e’tiborga olinishi kerak.

Bir kun ichida vazn yo’qotish qoidalari

Maksimal natijalarga erishish uchun amal qilish kerak bo’lgan asoslar mavjud. Birinchidan, stol tuzini dietadan chiqarib tashlash kerak. Bu tanadagi suyuqlikni ushlab turishga yordam beradi va vazn yo’qotishning oldini oladi.

Allaqachon to’plangan tuzlarni tanadan yuvish uchun ichilgan toza suv miqdorini oshirish tavsiya etiladi . Ro’za kunlarida suyuqlik hajmi to’rt litrga yetishi mumkin.

Diqqat! Laksatiflar yoki diuretiklarni o’z ichiga olgan holda vazn yo’qotish usullarini ishlatmaslik kerak. Ular tana hajmining pasayishiga olib keladi, ammo bu sog’liq uchun katta zarar, bundan tashqari, bu vaqtinchalik. Ushbu texnikani qo’llaganingizdan so’ng, siz tez-tez o’zingizni yomon his qilasiz va past qon bosimi sizni bezovta qilishi mumkin.

Siz asal, tabiiy qahva, xantal bilan har xil o’ralgan matolardan foydalanishingiz mumkin. Kosmetik protseduralar ortiqcha suyuqlikni to’qimalardan va hatto teridan olib tashlashga imkon beradi va unga yangi, yosh ko’rinish beradi.

Sog’liq uchun xavfsiz bo’lgan oddiy kepakdan foydalanishga yordam beradi, ichaklarni tozalaydi. Bunday holda, kepak shilimshiq vazifasini bajaradi va tanadan barcha keraksiz narsalarni olib tashlaydi.

Suv yordamida vaznni yo’qotish

Ushbu usul kun davomida faqat suyuq mahsulotlardan foydalanishga asoslangan. Bunday parhezning menyusi kamida ikki litr toza suv, sharbatlar, bulon va turli xil suyuqliklarni o’z ichiga oladi. Faqat sutli suyuqliklarni chiqarib tashlash kerak.

Diqqat! Bunday dietada tayyorgarlik kunlari mavjud. Bir necha kun davomida yog’li, baharatlı va qizarib pishgan ovqatlardan, shuningdek shakarni rad etish tavsiya etiladi.

Kundalik ovqatlanish quyidagilarni o’z ichiga oladi:

yog’siz terisiz tovuq ko’krak bulyonlari;

  • kam yog’li baliq bulonlari; yog’siz mol go’shti bulyonlari;
  • pulpa bo’lmagan meva va sabzavot sharbatlari;
  • kompotlar;
  • qora yoki yashil choy shakarsiz qatiq;
  • o’simlik ichimliklar va atirgul kestirib damlamasi.

Suyuqlikni quyidagicha iste’mol qiling:

  • ertalab – bir stakan suv;
  • yarim soatdan keyin – bir stakan sharbat, choy yoki bulon;
  • 2 soatdan keyin – suv, keyin bulon;
  • yotishdan uch soat oldin – oxirgi stakan suv;
  • siz ko’proq icholmaysiz.

Diqqat! Tsiliklar uchun parhez sizga 1,5-2 kg yo’qotishga imkon beradi va agar siz uni oyiga bir marta takrorlasangiz, natijada siz nafaqat vaznni, balki ovqatlanishni ham normallashtirasiz.

Bir kun Qorabug`doy dietasi Qorabug`doy dietasi kilogramm berishni istagan har bir kishi uchun birinchi variantdir. Kuniga 300 gramm don iste’mol qilish kerak.

Bu miqdorni tuz va yog ‘qo’shmasdan qaynatish kerak. Anorni butun hajmini 3-4 qismga bo’lish kerak bo’ladi. Agar mahsulot juda quruq bo’lsa, yog’siz tvorog qo’shilishi mumkin, ammo 200 ml dan oshmasligi kerak. Kuniga kamida uch litr suv iching.

Tuxum bilan to`ydirilgan kun

U to’rtta tuxumni o`z ichiga oladi. Bundan tashqari, siz kuniga 2,5 litr suv yoki yashil choy ichishingiz kerak.

Mahsulot qattiq va hech qanday qo’shimchalarsiz pishirilishi kerak. Kun davomida u 0,5 kg yoki undan ko’p vazn yo’qotadi. Bunday holda, ta’sir uch kungacha davom etishi mumkin.

Bir kunlik sabzavotli parhez

Bir kun davomida sizga 1,5 kg turli xil sabzavotlar kerak bo’ladi. Eng yaxshi variant: oq karam, brokkoli, sabzi , qo’ng’iroq qalampiri, o’tlar, selderey.

Pishirish usullari:

ozgina zaytun moyiga qovuring;

suvda dimlang ;

qaynatish;

mikroto’lqinli pechda issitish;

sabzavotli sho’rva pishiring.

Sabzavotlarning umumiy hajmini muntazam ravishda 6 ta taomga bo’lish kerak.

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *