Гречка ва товуқ кўкрагидан иборат диета

tovuq ko'kragi bilan karabuğday

Grechka pyuresi ratsionida kam yog’li tovuq go’shti bilan uyg’unlashuv organizm uchun zarur bo’lgan ozuqalarni beradi, bu esa barcha tizimlarning normal ishlashini ta’minlaydi. Shu bilan birga, vazn yo’qotish qattiq cheklovlarga qaraganda qulayroqdir, chunki tovuq ko’kragi to’yinganlikni ta’minlaydigan va mushaklarning ohangini qo’llab-quvvatlaydigan mukammal past kalorili protein manbai hisoblanadi . Ushbu uslubning afzalliklari shundaki, u mushaklarning yo’qolishining oldini oladigan tana yog’ini yoqishga hissa qo’shadi.

REKLAMA

Qoidalar

Tovuq bilan Grechka dietasi maksimal 14 kunga mo’ljallangan, ammo uning davomiyligi qancha kilogramm yo’qotishingiz kerakligiga qarab kamayishi mumkin. Anorni yuqorida tavsiflangan bug’lash usuli bilan pishirish kerak, tovuq ko’kragi – bug’da pishirilgan yoki shunchaki qaynatilgan.

Maksimal natijalarga erishish uchun siz bir nechta qoidalarga amal qilishingiz kerak:

  • porridge cheksiz miqdorda iste’mol qilinishi mumkin va ko’krak soni 2-3 dona (terisiz) oshmasligi kerak;
  • anorning katta qismi nonushta va tushlik uchun, ko’krak esa tushlik va kechki ovqat uchun iste’mol qilinishi kerak;
  • ovqatlanish oralig’ida siz kamida 2 litr suv ichishingiz kerak.

Ovqatlanish paytida yoki undan keyin siz albatta polivitamin kompleksini ichishingiz kerak.

REKLAMA

Namuna menyusi

Parhezshunoslar bunday kundalik ratsiondan foydalanishni maslahat berishadi:

  • nonushta, tushlik (snack) – Grechka , ozgina tovuq ko’kragi;
  • tushlik – Grechka , tovuq ko’kragi;
  • peshindan keyin snack (snack) – Grechkaning kichik qismi, tovuq ko’kragi;
  • kechki ovqat – tovuq ko’kragi.

Ushbu parhez sportchilar va mushak massasini yo’qotishdan qo’rqadigan har bir kishi uchun idealdir. 7 kun ichida siz 5 kg gacha, 14 kun ichida – 9 kg gacha vazn yo’qotishingiz mumkin, shu bilan birga yog ‘qatlamini butunlay yo’q qilasiz.

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *