Гуруч ва товуқли диета

guruch bilan tovuq

Ushbu parhez juda ko’p turli xil o’zgarishlarda mavjud. Farqi ovqatlanadigan taomning miqdori va nisbatlarida, shuningdek pishirish retseptida mavjud. Ushbu rejimda vazn yo’qotish kuniga 1 kg ga etadi.

Menyu

1-variant

Tovuq va guruchdan tashqari, biz olma ham yeymiz. Ratsion uch bosqichga bo’linadi: guruch, tovuq va olma. Dastlabki uch kun ichida biz faqat guruch iste’mol qilamiz, keyin uni suvga botirib, er-xotin uchun qaynatamiz. Bir kunda 800 gramm tayyor guruch iste’mol qilinadi. Keyingi uch kun tovuq. Go’shtni tuzsiz suvda pishiramiz. Kuniga 1,3 kg dan oshmaydigan miqdorda. Yakuniy bosqich – olma. So’nggi uch kun ichida olma eyavering. Tercihen yashil rang. Ularning soni 1-1,5 kg dan oshmasligi kerak. Agar xohlasangiz, ta’mga ozgina doljin qo’shib, pechda meva pishirasiz. Barcha 9 kun davomida ko’p ichishni unutmang: suv, shakarsiz choy, shakarsiz qora qahva.

Variant 2

Mevalar o’rniga qo’shimcha ingredient sabzavot hisoblanadi. Ratsionning printsipi bir xil, faqat oxirgi uch kun davomida siz olma emaysiz, balki yangi va bug’langan oq yoki yashil sabzavotlar. Ruxsat berilganlar ro’yxatida: qovoq, karam, bodring, yashil piyoz. Qizil mevalar: qalampir, sabzi va pomidor umumiy massaning 10% ni tashkil qilishi mumkin.

Qo’llash mumkin bo’lmagan holatlar

Ushbu parhez dietada jiddiy cheklovlarni o’z ichiga olganligi sababli, u juda ko’p kontrendikatsiyaga ega. Agar sizda bo’lsa, vazn yo’qotish uchun ushbu usuldan voz keching:

  • oshqozon yarasi, gastrit va boshqa kasalliklar;
  • tez-tez shamollash va virusli kasalliklar;
  • ichak motorikasi bilan bog’liq muammolar mavjud;
  • yurak-qon tomir kasalliklari;
  • homiladorlik yoki laktatsiya.

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *