Noldan YouTube-da qanday qilib pul ishlash mumkin

Qanday qilib o’z kanalingizni yaratishingiz va noldan YouTube-da pul ishlashingiz mumkin? Youtube-da qancha pul ishlashingiz mumkin? Qaysi niklar eng ko’p terilgan? Sizga munosib pul topish uchun qancha obunachilar va fikrlar kerak? Siz uchun pul ishlashning barcha usullari haqida batafsil sharh tayyorladik + batafsil ko’rsatmalar.

YouTube – zamonaviy televizor. Nafaqat yoshlar, balki kattalar uchun ham. Onalar teleseriallar va filmlarni tomosha qilishadi, otalar turli xil ta’limiy, axborot videolarini va siyosatni tomosha qilishadi. Talabalar kompyuterlar, video o’yinlar haqidagi videolarni tomosha qilishadi, taniqli bloggerlarning hayotini kuzatadilar. Xuddi televizor singari, YouTube-da katta pullar aylanmoqda. Reklama xizmatlari va tovarlar, “uzatish” da to’g’ridan-to’g’ri reklama, maxsus videolarni suratga olish, ko’rish – bularning barchasi uchun YouTube kanallarini yaratuvchilariga pul to’lanadi. YouTube-da qanday qilib pul ishlash mumkin?

Biz siz uchun har oy YouTube-da millionlab rubl daromad oladigan video bloggerlarning ajoyib hikoyalarini to’pladik. Sizga pul topishning 9 ta asosiy usuli va daromadga ta’sir qiladigan tuzoqlarni aytib beramiz. Bundan tashqari, biz sizga o’zimizning yomon tajribamiz haqida aytib beramiz va asosiy xatolarni tahlil qilamiz.

Tarkibi 

  • 1 YouTube-da pul ishlashning mohiyati nimada?
  • 2 YouTube-da pul ishlashga kim mos keladi
  • YouTube-dagi mashhur va foydali 3 ta mavzu
  • 4 Videoda pul ishlashni qanday boshlash kerak – harakatlar rejasi
  • YouTube-da pul ishlashning 5 usuli
    • 5.1 1-usul: YouTube filialida pul ishlang
    • 5.2 №2 usul: Media tarmoqlari
    • 5.3. 3-usul: Boshqa hamkorlik dasturlari bo’yicha daromad
    • 5.4 4-usul: Videolarda to’g’ridan-to’g’ri reklama topish
    • 5.5 5- usul: Pulli obuna va xayriyalar bo’yicha daromad
      • 5.5.1 Pulli obunalar
      • 5.5.2 Donat (oqim emas)
      • 5.5.3 Oqimlarga bag’ishlangan
    • 5.6 6-usul: Tovar va xizmatlarni sotishdan tushgan daromad
    • 5.7 7-usul: veb-sayt yoki blogga trafikni jalb qilish
    • 5.8 8-usul: Birovning videofilmlarini olish
    • 5.9 9-usul: Youtube-ning uzoqdan ishlashi
    • 5.10. № 10 usul: Yoqtirishlar, repostlar, obunalar, video tomoshalardan pul ishlang
  • 6 YouTube-da daromadni nima aniqlaydi
    • 6.1 Kliplar soni
    • 6.2 Kanal mavzulari
    • 6.3 Video va kontent sifati
    • 6.4 Teglar, tavsif
    • 6.5 . Obunachilar soni
    • 6.6 Ko’rishlar soni va chuqurligi
    • 6.7 Yangi videolarni chiqarish chastotasi
    • 6.8 Qaysi usulni tanlash
  • 7 YouTube-da qancha pul ishlashingiz mumkin
  • 8 Youtube Mening yomon tajriba daromad
  • 9 Savol va Javob
  • 10 Xulosa

YouTube-da pul ishlashning mohiyati nimada?

YouTube-da videoni ko’rayotganda, ehtimol siz kamida bir marta reklamalarga duch keldingiz. U ko’rishdan oldin yoki ijro etish paytida paydo bo’lishi mumkin. Va albatta bitta emas – bir nechta bo’lishi mumkin. Reklama ham YouTube tizimidan (ham boshida reklama qo’shimchalari, videodagi bannerlar) va xostdan ham bo’lishi mumkin.

YouTube-da pul topishning mohiyati

Maqsadli auditoriya – ma’lum mezonlar, maqsadlar bo’yicha yaratilgan, ularning manfaatlariga mos keladigan reklamalarni namoyish etadigan foydalanuvchilar guruhi. Maqsadli auditoriyani yoshga, jinsga, shaharga, kasbga va boshqa parametrlarga qarab ajratish mumkin. Masalan, men video o’yinlar o’ynayman va yuqoridagi rasmda men ushbu mavzudagi reklamalarni ko’rmoqdaman.

YouTube-da pul ishlashning asosiy usuli bu reklama orqali:1-misolVasiliy texnologiyalar, kompyuterlar haqida videolar tayyorlaydi. Vautexniksning ma’lum bir kompaniyasi o’z do’konini reklama qilishni xohlaydi. Buning uchun u YouTube-ga egalik qiladigan Google-dan reklamalarni buyurtma qiladi. Google Vasiliyning videolariga reklama qo’shadi, chunki uning kanalining mavzusi reklama mijozlarining maqsadli auditoriyasi uchun mos keladi. Vautexniks 1 ta reklamani namoyish qilish uchun Google-ga 1 dollar to’laydi, uning bir qismi Vasiliga tushadi. Vautexniks va Vasiliy esa aloqada emaslar.2-misolHammasi bir xil Vasiliy. Uning videolarini ko’rish davom etmoqda (o’rtacha 5000 dan 10000 gacha). Vautexniks unga to’g’ridan-to’g’ri noutbukni reklama qilishni so’rab murojaat qiladi. Vasiliy video tayyorlaydi, uning davomida ushbu qurilma haqida qisqacha gaplashadi. Shuningdek, u bunday reklama uchun pul oladi, lekin ko’proq, masalan, $ 50. Google vositachi sifatida sxemadan yo’qoladi.3-misolVautexniks kompaniyasi yana Vasiliga murojaat qiladi, lekin maxsus taklif bilan – ularning yangi noutbuklari haqida butun videoni suratga olish. Ya’ni, batafsil hikoya bilan batafsil ko’rib chiqish. Buning uchun ular ko’proq pul to’laydilar, masalan, 200 dollar, lekin Vasiliy tomoshabinlarning ishonchini yo’qotishi mumkin, chunki odatiy videolar ko’pincha ob’ektivdir. Agar noutbuk chindan ham ajoyib bo’lsa va unchalik ahamiyatsiz bo’lsa, unda ma’lumot foydali bo’ladi.4-misolVasiliy kichik kompyuterlarni ta’mirlash ustaxonasining egasidir. Kamerada u uskunani qanday ta’mirlash kerakligini suratga oladi va uyda kichik nosozliklarni qanday bartaraf etish bo’yicha maslahatlar beradi. Videoning tagida u muammoni mustaqil hal qila olmaydigan mijozlar uchun aloqa ma’lumotlarini qoldiradi. Unga ta’mirlash uchun asbob-uskunalar olib kelishadi va u pul ishlaydi. Youtube unga yangi mijozlarni jalb qilishga yordam beradi.5-misolVasiliy o’z-o’zidan gadjetlar haqida video suratga olishdan charchagan. U rahbarlik qilish uchun Galyani yolladi. U yaxshi ko’rinish va diksiyaga ega. Shuningdek, u videolarni tahrirlash uchun Stasni va ssenariylarni yaratadigan Nadiyani yolladi. Vasilining o’zi, boshqa barcha xodimlar kanal rahbari va prodyuseri sifatida ishlaydi. Natijada kanalni boshqaradigan va Youtube orqali pul ishlab chiqaradigan kichik guruh paydo bo’ldi.

Va yana ko’p narsalar bor! Men sizga quyida ular haqida ko’proq ma’lumot beraman. Umuman olganda, siz tushungan narsaning umumiy mohiyati foydali, qiziqarli, ko’ngilochar tarkibni yaratish va uni keyinchalik turli yo’llar bilan monetizatsiya qilishdir.

Monetizatsiya – bu notijorat loyihani tijorat loyihasiga aylantirish. Videoni kameraga suratga olganingizda va maxsus dasturlarga videoni o’rnatganingizda, ular o’zlari pul olib kelishmaydi. Monetizatsiya – bu siz suratga olgan videolardan daromad olishga imkon beradigan bir qator harakatlar. Qoida tariqasida, monetizatsiya bu reklama, ammo pul topishning boshqa usullari ham bor, ularni biz quyida batafsil muhokama qilamiz.

YouTube’da pul ishlashning eng yaxshi usuli kim?

Nazariy jihatdan YouTube-dagi daromad har qanday yosh va toifadagi odamlarga mos keladi. Eng asosiysi – suratga olish istagi va uni hayajonli, qiziqarli qilish. Ammo amalda hamma uni tortib olmaydi. Kimdir tashqi ko’rinishidan uyaladi va o’zlarini kameraga suratga olishga qodir emaslar. Kimdir nutq, savodsiz taqdimot yoki filmni tanlash uchun mavzuni tanlash bilan bog’liq muammolarga duch keladi. Bunday odam videolarni yaratadi, lekin ular boshqa odamlarga qiziq bo’lmaydi. Kimdir video muharrirlarini o’zlashtira olmaydi va yollangan mutaxassis uchun pul bo’lmaydi. Shunga qaramay, katta istak bilan – barcha bu qiyinchiliklarni engib, sizni millionerga aylantiradigan ajoyib va ​​foydali kanal yaratishingiz mumkin. Ushbu maqolada biz haqiqiy odamlarning ko’plab qiziqarli hikoyalarini to’pladik.

YouTube-da bolalar ( Nastya Vlog singari ), maktab o’quvchilari ( Schoolboy Minecraft ), talabalar ( A’Life ), Favqulodda vaziyatlar vazirligi ( Mening Ko’zlarim ) xodimlari, turli jinoyatchilar ( Maykl Cthulhu ) va hatto nafaqaxo’rlar ( Baba Anya ) YouTube-da suratga olishmoqda .

Ular ma’lum bir hududda video tasvirga olishadi ( USE darslari – Ijtimoiy tadqiqotlar maktabi , dasturlash darslari – Dasturchi , pikap kanali – Radu Pikap Prank ) va hayot haqidagi oddiy videolar ( Nastya Swan ), sayohat ( Traveler Blog ), ovqat ( Max Brandt) ) va boshqalar.Izoh: vlog (video blog) – bu blogning shakli yoki boshqa usulda, video ma’lumot uzatish vositasi sifatida ishlaydigan jonli kundalik.Hamkorlik dasturlarida pul ishlash haqida 5 ta video !7119.ruGa boringYandex.Direct

YouTube’dagi ommabop va foydali mavzular

Agar siz Youtube-dagi rus tilida gaplashadigan kanallarni tahlil qilsangiz, unda quyidagicha bo’ladi.

1Eng mashhur kanallar bolalardir. Va bu ajablanarli emas, chunki YouTube-dan vidolar bo’lmasa, bolangizni uyda qanday olib ketish kerak? Shunday qilib, ular multfilmlarni, shuningdek hayot haqidagi videolarni tomosha qilishadi:

KanalIzdoshlarKo’rishlar
Nastya singari51,8 million30 milliard
✿ Bolalar Diana shousi50,2 million23,5 milliard
Maks Mister17,2 million8,9 milliard
Miss Katy17,2 million8,6 milliard
Nastya Vlog singari15,7 million5,3 milliard
Jami:152,1 mln76,3 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

2Mashhurlik bo’yicha ikkinchi o’rinda o’yinlarning o’tishi va sharhlari namoyish etiladigan o’yin kanallari. Bu erda hamma narsa, shuningdek, bolalar tomoshabinlari, ammo yoshi allaqachon ancha katta. 12-17 yoshdagi o’spirinlar:

KanalIzdoshlarKo’rishlar
Marmok12,4 million2 milliard
FROST8,7 million3,2 milliard
Kuplinov ► Tinglash8,4 million3,3 milliard
TheBrainDit8,3 million2,9 milliard
Yordam8,1 million3,2 milliard
Jami:45,9 million14,6 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

3Uchinchi o’rin kanallar mashhurligiga bilan band bo’lib, janrida yopiq edi ” DIY ” deb tarjima (Do it mashq), “From buni o’zingiz ” . Odatda bu erda turli xil tajribalar bilan videolar tayyorlanadi. Masalan, 10000 Bengal chiroqlarini yoqib qo’ysam nima bo’ladi yoki qancha mashina o’yinchoq chinakam chiroqni tortadi .

KanalIzdoshlarKo’rishlar
SlivkiShow16,2 million3 milliard
Kognizator12,3 million4,9 milliard
MrGear11 million2,8 milliard
Bu Mamix10,2 million905,2 mln
TimOn ChaveS6,6 million1,1 milliard
Jami:56,3 million12,7 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

4TOP-larda kuchli joylarni turli xil aqlga sig’maydigan faktlar, afsona, ochib beradigan hikoyalar, sirlar, sirli hikoyalar va maslahatlar haqida videolar chiqaradigan kanallar egallaydi. Odatda ketma-ket, bu video: dunyoda 10 eng dahshatli surtish , 10 quintillion yillarda nima bo’ladi , yoki har kuni sarimsoq eb va sizga nima bo’lishini ko’rish .

KanalIzdoshlarKo’rishlar
Kayfiyat ustaxonasi12,1 million2,7 milliard
AdMe12,1 million2,5 milliard
DaiFiveTop5,8 million1,9 milliard
Telblog4,8 million1,2 milliard
Pufak ™3,3 million509,6 million
Jami:33,9 million7,8 milliard dubl

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

5Beshinchi o’rinda, biz Scrapbooking va zargarlik retseptlar, fokuslar, hunarmandchilik, kiritish haqida kanallarni, rekord kulgili qo’lda tikilgan loyihalar va hunarmandchilik, master-klasslar qo’ydik.

KanalIzdoshlarKo’rishlar
Trum Trum10,4 million3,8 milliard
Qabul qiling va qiling7,9 million1,5 milliard
Sehrli beshlik6,3 million573,3 million
Vanzay4 million541,7 mln
Umeloe TV2,2 million507 million
Jami:30,8 million6,8 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

6Biz genre kanallarni bergan oltinchi joy ” Challenge ” deb tarjima, ” Chaqiruv ” yoki ” sinov ” . Bloggerlar o’zlari va do’stlari uchun turli xil sinovlarni o’tkazishadi va buni videoga yozib olishadi. Sinovlar odatda ahmoq va masxaraboz, ammo tomoshabinlarni o’ziga jalb qiladigan narsa shu. Masalan, siz 24 soat davomida turli xil ichimliklar (kola, sut, tomat sharbati) yoki yopiq suv parkida kechasi yotsangiz nima bo’ladi .

KanalIzdoshlarKo’rishlar
A416,7 million1,7 milliard
Salom13,2 million1,1 milliard
Dima Maslennikov7,5 million947,5 mln
Anny May6,6 million907,5 mln
Elli Di4,8 million1,2 milliard
Jami:48,8 million5,8 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

7Rus tilida so’zlashuvchi YouTube-ning TOP-qismida ayol mavzularini ajratib bo’lmaydi. Millioninchi auditoriyaga ega ko’plab ayol bloggerlar. Ular nima haqida suratga olishmoqda? Qizlar shunday qizlar, ular nima haqida video suratga olishlari mumkin? Makiyaj, moda, munosabatlar, oziq-ovqat, rasm, homiladorlik va boshqalar. Agar mutlaqo sodda bo’lsa, unda bu video dunyodagi barcha narsalar, ular qanday yashayotgani haqida. Bunday paradoks, odamlar teleko’rsatuvlarni yaxshi ko’rishadi. Ularning kameradagi hayoti seriallarga o’xshaydi.

KanalIzdoshlarKo’rishlar
Alena Venum5,3 million798 million
Katy LifeVlog2,6 million769,3 million
Maryana Ro6,9 million751 million
Ekaterina Saybel1,3 million619,7 mln
Mariya Way4,4 million289,8 ml
Jami:20,5 million3,2 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

8Agar aslida bir xil narsa olib tashlash, xususan, biz talabalarni (asosan qizlar) to’plangan yuqori oilalari va bolalari bor ayrimlari yuqorida taqdim allaqachon ulg’ayib qiz,: xomaki, hazil, kulgili, tovarlar bilan ochishga, uning hayoti haqida vlogs va h.k. Nega ularga e’tibor qaratish kerak? Endi bu moda. Kirishda behuda vaqt sarflash o’rniga, bunday videolarni suratga olish, pul ishlash juda qiziqroq va bu har oy yuzlab va millionlab rublni tashkil qiladi. Topilgan pul bilan haqiqatan ham qiziqarli sarguzashtlarni amalga oshirish.

KanalIzdoshlarKo’rishlar
TheBrianMaps13,2 million3 milliard
Orqamdan yuring; Meni kuzating; menga Obuna bo’ling3,7 million1,2 milliard
Katya Adushkina5,2 million686,1 mln
Kapa xonim1,6 million613,2 million
Anastasiz4,4 million445 million
Jami:28,1 million5,8 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

9Tajribali o’quvchilar, yuqorida sanab o’tilgan ko’plab eng yaxshi YouTube-da, uning ko’p millionli auditoriyasiga ega qadimgi odamlar yo’qligini payqashgan. Biz ularni alohida ro’yxatga kiritishga qaror qildik, chunki ular janrida noyobdir. Hatto ular o’zlari nomidagi janrni yaratdilar deb aytishingiz mumkin. Shunga qaramay, agar siz o’zingizni YouTube-da mustahkam o’rnashtirmoqchi bo’lsangiz, unda siz albatta ularning tajribasini o’rganishingiz va qiziqarli chiplardan foydalanishingiz kerak.

KanalIzdoshlarKo’rishlar
AdamThomasMoran bu +100500 hazil-tomoshasini Maksim Golopolosov.10,3 million2,2 milliard
Wylsacom – Valentin Petuxov: turli xil gadjetlarni ko’rib chiqadigan texnolog-blogger.8,9 million1,9 milliard
Sasha Spilberg – Aleksandra Balkovskaya: sayohat qiladi, qo’shiqlar kuylaydi, muammolarni uyushtiradi, intervyu beradi, vloglarni yozib oladi. Rus tilida so’zlashuvchi YouTube-dagi eng keksa video bloggerlarning eng yoshi.6,6 million1 milliard
Xachning kundaligi – Amiran Sardarov. Uning o’zgarishini kuzatish qiziq. U ” jinsiy aloqa, giyohvand moddalar va rok-n-rol ” uslubidagi hayot haqidagi vloglardan boshladi . Endi taniqli kishilar bilan tok-shoular qilish.5,8 million938,5 million
TheKateClapp – Katya Klap bugungi kunda ko’plab blogerlar uchun belgiga aylandi. Vloglar, qiyinchiliklar, bo’yanish, sayohat … turli janrdagi aralash.7 million826,7 mln
Jami:38,6 million6,8 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

10Yuqoridagi ro’yxatda biz Yuriy Dud, Ivleeva yoki Kseniya Sobchak kabi YouTube yirtqich hayvonlarini o’z ichiga olmadik, chunki ular yaqinda bloggerlar qatoriga bosganliklari uchun. Agar Vilsak, Katya Klep yoki Maks Golopolosov o’zlarining YouTube-dagi faoliyatini 2010-yildan beri olib borishsa, unda Dud, Ivleeva yoki Galich – faqat 2017 yildan beri.

KanalIzdoshlarKo’rishlar
ichida7,1 million910,8 million
Nastya Ivleeva3,8 million249,9 million
Kseniya Sobchak1,3 million146,3 million
Ida Galich1,5 million139 million
Leonid Parfyonov743 ming46,3 million
Jami:14,4 million1,4 milliard

04.02.2010 yildagi ma’lumotlar

Shubhasiz, o’ninchi TOP-ni zo’r TOP deb aytish qiyin, chunki bu televidenie va aloqa sohasida tajribaga ega bo’lgan ommaviy axborot vositalari vakillari tomonidan namoyish etiladi – shu sababli ularga boshlash oson kechdi, ular bilan suhbatlashish uchun mashhur yulduzlarga chiqish va hk. Bizning maqolamiz boshida o’xshash afzalliklarga ega bo’lmagan oddiy odamlar uchun mo’ljallangan. Yuqorida keltirilgan kanallar rus tilida so’zlashadigan makonda zamonaviy YouTube-ning umumiy tendentsiyalarini belgilaydi. Va Dudy yoki Parfyonov kabi professional jurnalistlarning paydo bo’lishi, eski televizor formati eskirganini va Youtube har kuni televizion bozorning tobora ko’proq ulushini yo’qotayotganligini anglatadi.

Men qiziqarli va yuqori sifatli tarkibni yaratadigan kanallarning alohida ro’yxatini bermoqchiman, ular o’quv vositasi va motivatsiya sifatida ham ishlatilishi mumkin:

  • MOGOL TV – 4,6 million abonentni to’plagan jumboq va jumboq.
  • Dima Gordey – avtomobillar, BMX, MTB (4,9 million abonent).
  • Aleksey Zemskov – ta’mirlash bo’yicha foydali maslahatlar: pulni qanday tejash, xatolarga yo’l qo’ymaslik, ishchilarni qanday tekshirish, materiallarni qanday tanlash, dizaynni qanday tuzish yoki o’zingizni qanday ta’mirlash kerak (1,1 million abonent).
  • Kaskalarni kiyish – Mototsikllar, omon qolish va tosh va rulon haqida hamma narsa. Million obunachiga yaqinlashmoqda.
  • Olga Matvey – retseptlar unga 3,44 million abonentni yig’ishga yordam berdi.
  • Siz sifatli kontent yaratadigan qiziqarli bloggerlarni bilasizmi? Ushbu maqolaga sharhlar yozing, ro’yxatga qo’shing.

Shuningdek, qarang:   Instagramda qanday qilib pul ishlash mumkin – TOP-10 usullari + raqobatchilarni tahlil qilish bo’yicha ko’rsatmalar, o’z joylarini tanlash, sizga yordam beradigan xizmatlar ro’yxati.

Agar siz o’zingizga yaqin biron bir narsani topmagan bo’lsangiz, bu sizning kanalingiz g’oyasi muvaffaqiyatsiz bo’lishini anglatmaydi. O’zingiz yaxshi bilgan yoki siz tushunmoqchi bo’lgan mavzuda video suratga olish yaxshiroqdir. Bu erda asos sifatida olinishi mumkin bo’lgan yana bir nechta ko’rsatmalar mavjud:

  • O’yin-kulgi
  • Yangiliklar
  • Fitness va ovqatlanish
  • Retseptlar, pishirish
  • O’qitish, ta’lim
  • Sayohat, turizm va hordiq
  • Sharhlar, mahsulotlarni olib tashlash (anboxing)
  • Avtomobillar
  • Musiqa
  • Hazil
  • Hayvonlar
  • Qurilish, ta’mirlash
  • Ish va biznes
  • Moliya
  • Go’zallik va moda
  • Psixologiya

Qaysi biri eng foydalidir? Bu savolga aniq javob berish mumkin emas, chunki daromad ko’p omillarga bog’liq (biz quyida sakkizta asosiyni ko’rib chiqdik).

Biz ularni o’rganishga o’tmasdan oldin Youtube-da pul ishlash g’oyangizni o’zgartiradigan birinchi yorqin misolni ko’rib chiqaylik:

Maksim Rogovtsev bilan tanishing. U uchta qizning otasi va ular birgalikda bolalar kanallarini yaratadilar ( men Alisa , Nikol CrazyFamily ), uning daromadi DIQQAT … oyiga $ 100,000 (!) Ha, bu xato emas, oyiga yuz ming dollar . Umuman olganda, YouTube va nafaqat – o’z daromadlarini oshkor qilishni yoqtirmaydi, shuning uchun bunday hikoyalar kam uchraydi. Bunga ishonish kerakmi yoki yo’qmi, biz buni biroz pastroq tushunishga harakat qilamiz, ammo hozircha Maksimning taniqli videobloger Dmitriy Portnyaginga bergan intervyusini tomosha qiling (masala 36 daqiqa davom etadi va Maksimdan tashqari boshqa qahramonlar ham bo’ladi):Qanday qilib boshlang’ichga pulni jalb qilish kerak? Bolalar millionda. YouTube dasturining rus yaratuvchisi

Xo’sh, taassurot oldingizmi? Men bu voqeani kattalarga aytganda va keyin Maksim va uning qizlari qanday video yaratishini ko’rishadi – ular zarba holatiga tushib qolishadi. Rogovtsevlar qanday yashayotganliklari, vaqtni qanday o’tkazishlari, qanday sayohat qilishlari va dam olishlari haqida suratga olishadi. Va faqat so’nggi 30 kun ichida ularning videolarini ko’rish soni 50 millionni tashkil etdi yoki kuniga 1,6 million marta. Ular yuqori darajada yashaydilar, videoga suratga olishadi va buning uchun aqldan ozishadi! Ha, bugungi kun haqiqati. Bu YouTube-ning kuchi. Biz Maksim va uning oilasi tarixiga qaytamiz, boshqa qiziqarli misollarni ko’rib chiqamiz va hozircha ba’zi texnik ma’lumotlarni ko’rib chiqamiz.

Qanday qilib video-harakat rejasida pul ishlashni boshlash kerak

Youtube-da kanal yaratish va pul ishlash jarayoni quyidagicha:

  • Qadam 1. Kanal g’oyasi;
  • 2-qadam. Kontent rejasini tuzish (2-3 oy oldin relizlar mavzularini tuzish tavsiya etiladi);
  • Qadam 3. Uskunani tanlash (kompyuter, dasturiy ta’minot, mikrofon, kamera);
  • 3-qadam: Google hisobini yarating;
  • 3. YouTube kanalini yarating ;
  • 4-qadam. Sozlamalar va interfeys bilan ishlash;
  • 4-qadam. Videoni yozib oling va yuklab oling;
  • 5-qadam. Kanal va videoni loyihalash;
  • Qadam 6. Pul ishlash;
  • 7-qadam. Roliklar va kanallarni reklama qilish, daromadni oshirish.

YouTube daromadlari variantlari

Bo’limda biz YouTube kanalimizda pul ishlashning quyidagi usullarini ko’rib chiqamiz:

  1. Google tomonidan reklama (Youtube filiali);
  2. OAV;
  3. Do’konlar, banklar, turli xil tijorat loyihalarining hamkorlik dasturlari;
  4. To’g’ridan-to’g’ri reklama (preolllar, eksklyuzivlar, tanlovlar);
  5. Pulli obunalar va xayriyalar;
  6. Tovarlar va xizmatlarni sotish;
  7. YouTube kanali orqali uchinchi tomon yoki saytingizni reklama qilish;
  8. Boshqa odamlarning videolaridan tushgan daromad (kulrang sxema);
  9. Youtube bilan bog’liq masofadan ishlash ;
  10. Yoqtirishlar, repostlar, obunalar (bilvosita daromad, sizning kanalingiz shart emas).

1-usul: YouTube filialida pul ishlang

YouTube sherigi deb nomlangan youtuberni ko’p pul topishning asosiy usullaridan biri bilan boshlaylik. Uni o’rganishdan oldin ba’zi tushunchalarni tushunib olish kerak:

Google AdSense bu kontekstual reklama xizmati (dastur). Saytlar, YouTube kanallari, bloglar egalariga saytga yoki videoga to’liq avtomatik mashinada joylashtirilgan reklama orqali daromad olish imkonini beradi. Internetda, boshqa saytlarda, shuningdek turli xil videolarda – Google AdSense ko’pincha YouTube-ning “filiali” deb nomlanadi. Reklama do’konlari, banklar va har qanday boshqa tijorat loyihalari orqali daromad olishga imkon beradigan boshqa turdagi sheriklik dasturlari mavjud.

Google AdSense Youtube-da joylashtirilishi mumkin bo’lgan turli xil reklama formatlarini taklif qiladi. Qizil belgilangan reklama joylari. Ulardan ba’zilari videoning yoniga joylashtirilgan, ba’zilari to’g’ridan-to’g’ri videoga joylashtirilgan.

Google AdSense
Google AdSense
Google AdSense

Google katalogida quyidagicha nomlanadigan reklama formati haqida ham to’xtalib o’tish kerak:

  • O’tkazib yuboriladigan in-stream reklamalar
  • O’tkazib yuboriladigan in-stream reklamalar
  • Splash ekran reklamalari.
Oqimdagi reklamalar

Boshqa saytlardagi YouTube haqidagi maqolalarda bu reklamalarning barchasi “preolllar” deb nomlanadi. Preroll – bu asosiy video boshlanishidan oldin tomoshabinlar ko’radigan reklama videosi.

Bundan tashqari, ular farq qiladi:

  • Preroll;
  • Midroll;
  • Xat yozish;
  • Bir pauza.
Prololl

Prefiks reklama joylashuvini ko’rsatadi: boshida (oldindan ko’rib chiqish), o’rtada (o’rtada) va oxirida (post-post skript). Odatda reklama 30 sekundgacha davom etadi.

Qiziqarli statistika:

  • Eng ommabop format – bu preoll (barcha reklama video tarkibining qariyb 60%).
  • Bunday reklamalarni tomosha qilganlarning 60 foizga yaqini iste’molchilarga murojaat qiladi.

Videoning boshidagi video roliklar ijro etilmaydi:

Prerolls

Va e’tiborsiz.

Prerolls

Ammo bu hammasi emas. Ba’zi videoblogerlar premeroll to’g’ridan-to’g’ri reklama deb atashadi, uni yozib olish paytida ular o’zlari videoga joylashtiradilar. Bu haqda sizga to’g’ridan-to’g’ri reklama haqida quyida aytib o’taman. Endi buni tushuntiraman, shunda siz chalkashmaysiz. Asosiy farq shundaki, birinchi holda, video blogger reklama uchun bezovta qilmasligi kerak, u faqat tarkib yaratishga qaratilgan. Ikkinchi holda, siz mustaqil ravishda reklama beruvchilarni izlashingiz, ssenariyni muvofiqlashtirishingiz va tomoshabinlar bilan ishlashingiz kerak.

Ko’pgina videoblogerlar uchun bunday daromad asosiy hisoblanadi, jumladan Maksim Rogovtsev va uning bolalar tarkibini yaratadigan qizlari uchun. Ular quyidagilar uchun pul oladilar:

  • Kanalga tashrif buyuruvchilarning reklamalarini ko’rish;
  • Reklama bosish. Va agar tomoshabin reklama saytida hanuzgacha “yurib” yursa (u sahifalar orasidagi ma’lumotni ko’radi, ma’lumotlarni ko’radi), unda to’lov katta bo’ladi.

AdSense hamkorlik dasturiga qo‘shilish uchun kanalingiz quyidagi shartlarga javob berishi kerak:

  • 1000 ta obunachi
  • 1 yil ichida 4000 soat ko’rish.
  • Hech qanday mualliflik huquqining buzilishi bo’lmasligi kerak;
  • Kanal qonunga zid emas;
  • Siz boshqa hamkorlik dasturiga ulanmagansiz;
  • Tarkib tomoshabinlar uchun qiziqarli va qiziqarli bo’lishi kerak.

AdSense-ga ulanish uchun siz yuqoridagi shartlarni bajarishingiz va YouTube kanalingiz boshqaruv panelida pul ishlash uchun murojaat qilishingiz kerak:

AdSense
AdSense

Qancha pul topishingiz mumkin?

Biz maqolaning boshida aytib o’tgan eng yorqin misol bu Rogovtsevlar oilasi bo’lib, u YouTube-ning filialida oyiga yuz ming dollarni tashkil qiladi. Agar siz yangi boshlanuvchi video blogger bo’lsangiz-chi? Siz munosib pul topishingiz uchun qancha vaqt ketadi? Va agar sizning kanalingiz hech qachon TOPga aylanmasa – vaqtni behuda behuda sarflashga arziydimi? Keling, buni tushunishga harakat qilaylik …

KanalObunachilar soniMavzuIjro CPM
Igor Voitenko2,3 millionSport, motivatsiya$ 2.18
Pavel Bagryantsev53,2 mingTa’lim, youtube$ 1.77
Maksim Chernov81,3 mingInternet, youtube, ijtimoiy tarmoqlarda daromadlar4.89 $
Stas Bikov196 mingInternet, youtube, ijtimoiy tarmoqlarda daromadlar6,18 $
Howdy Ho760 mingDasturlash, dasturiy ta’minot, IT-texnologiyalar0,63 $
DorrianKarnett608 mingInternet, dizayn, dasturiy ta’minot1 $
Aleks Chaplinskiy40,7 mingSayohat, ta’lim, texnologiya, dasturiy ta’minot$ 1,7
Mening rublim6,62 mingTa’lim, moliya$ 2,52

Yuqoridagi jadvalda jadvalda keltirilgan kanallar egalari tomonidan e’lon qilingan haqiqiy ma’lumotlar ko’rsatilgan (statistika taqdim etilgan videolarga havolalar blogger nomida himoya qilingan).

Ma’lumot to’plashda biz turli mavzularga ega kanallarni tahlil qildik. O’tgan yil davomida ular vaqtni qoplashdi, shunda sharoitlar deyarli bir xil edi. Ammo har bir kanal egasi o’z statistikalarini baham ko’rishga tayyor emas. Shuning uchun, jadval mavzularga ahamiyatsiz yoki bir tomonlama bo’lib ko’rinishi mumkin. Biroq, tasdiqlanmagan ma’lumot bo’lmasa ham, mavzuning rentabelligini hisoblashda mantiqqa ishonish mumkin.

Jadvaldan ko’rinib turibdiki, kanallarning rentabelligi sezilarli tarqalishga ega – har ming tomoshaga 0,63 dan 6,18 dollargacha. Nima uchun? Gap shundaki, har qanday kanalning daromadi ko’plab omillarga bog’liq:

  • Kanalning maqsadli auditoriyasi
  • Reklama formati: rasmlar, bannerlar va hk.;
  • YouTube mukofoti abonentlari soni (249 rubl)
  • Brauzerda reklama blokerlarining mavjudligi;
  • Reklama maqsadli – mintaqa, yosh va hk.;
  • Mavsumiylik
  • O’rnatilgan reklamalar soni (sozlamalar va videoning davomiyligiga qarab).

Bular barcha omillardan uzoqdir. Kamroq ahamiyatli narsalar yo’q, masalan, ish tashlashlar mavjudligi, videolarning yosh chegarasi, videolarda litsenziyalangan tarkibdan foydalanish va boshqalar. Barcha omillarning kombinatsiyasi kanalning to’liq qaytishiga ta’sir qiladi.

Youtube-da kanallarni tahlil qilish uchun Social Blade- ning maxsus xizmati mavjud (siz runst uchun whatstat.ru-dan foydalanishingiz mumkin ), bu har qanday kanalning o’rtacha ma’lumotlarga asoslanib potentsial rentabelligini hisoblab chiqadi. Buning uchun asosiy sahifada qidirish satriga kanal nomini kiriting yoki brauzerning manzil satridan uning manzilini nusxa oling (kanalning misolini – Alisa, Rogovtsevlar oilasiga qarang):

Ijtimoiy pichoq
Ijtimoiy pichoq

Biz quyidagi natijani olamiz:

Ijtimoiy pichoq

To’liq kanal ma’lumotlari namoyish etiladi (biz eng muhim ma’lumotlarni tarjima qilamiz):

  • YUKLANGANLAR (yuklab olingan videolar soni)
  • ABONENTLAR (obunachilar soni)
  • VIDEO VIEWS (jami ko‘rishlar)
  • COUNTRY (kanal joylashgan mamlakat)
  • CHANNEL TYPE (kanal toifasi)
  • FOYDALANUVCHI YARATILGAN (ro’yxatdan o’tish sanasi)
  • OYLANGAN OYNINGIZNI ANIQLASh (oylik daromad)
  • YILLIK YO’NALGAN HISOBLAR (Taxminiy yillik daromad)

Ekranning suratiga ko’ra, so’nggi 30 kun ichida Ya – Alisa kanalida (men – Elisman) 64 million marta tomosha qilingan. 200 000 (ikki yuz ming) yangi abonentlar qo’shildi. So’nggi 30 kun uchun hisoblangan daromad $ 16K – $ 256.1K (16 – 256 ming dollar).

Obunachilarga kelsak, bu erda SocialBlade rasmiy ma’lumotlardan foydalanganligi sababli uni to’g’ri deb hisoblaydi. Obunachilar soni har qanday odam uchun har doim mavjud, siz faqat kanalga borishingiz kerak. Ammo daromad yaxshi va siz bu erda xizmat o’rtacha ma’lumotlardan foydalanishini tushunishingiz kerak. SocialBlade kanal egalarining shaxsiy hisoblariga kirish huquqiga ega emas va moliyaviy ma’lumotlardan foydalanib bo’lmaydi.YouTube-da daromad. Bunga ishonishga arziydi

2-usul: Media tarmoqlari

AdSense-ga to’g’ridan-to’g’ri ulanishdan tashqari, unga Media Networks deb nomlangan vositachilar orqali ulanish mumkin. Ba’zi media tarmoqlarda sharoitlar osonroq, masalan, 1000 ta obunachining bo’lishi shart emas. Bundan tashqari, media tarmoqlari qo’shimcha imtiyozlardan foydalanadi, masalan,

  • Ular doimiy ravishda o’z sheriklari uchun seminarlar va mahorat darslarini tashkil qiladilar, ularda sifatli tarkib yaratish va uni targ’ib qilish sirlarini aytib beradigan eng yaxshi video bloggerlarni taklif qiladilar;
  • Ular media-kutubxonaga kirish huquqini berishadi, bu erdan videolaringiz uchun fon musiqasini yuklab olishingiz mumkin, bu esa boshqa odamlar uchun to’lanadi;
  • Yuqori sifatli, professional dizaynni yaratishda yordam berish;
  • Youtube ish tashlashni talab qilganda, nizolarni hal qilishda yordam berish;
  • Videolaringizni targ’ib qilishda yordam berish;
  • Topilgan pulingizni qaytarib olish imkoniyatiga ega bo’ling;
  • Sovrinlar bilan musobaqalar o’tkazish;
  • Va h.k.

Media tarmog’i o’z xizmatlari uchun komissiya oladi, lekin oxir-oqibat siz kamroq pul ishlaysiz deb aytishga jur’at etmayman, chunki media tarmog’i bilan ishlash orqali siz haqiqatan ham bebaho yordam va yordam olishingiz mumkin, ayniqsa bu boshida. Quyida, siz eng yaxshi 10 ta YouTube filiallari va ulanish shartlari haqida bilib olasiz.

10 ta eng yaxshi rus filiali YouTube

Quyida YouTube kanallari egalariga o’z kontentlarini pul ishlashlarini taklif qiladigan eng yaxshi Rossiya media tarmoqlarining TOP-lari:

HamkorUlanish shartlariPulni olish tizimlariXususiyatlari
GTR Rossiya1000 izdoshO’tgan yil davomida 4000 soat tomoshaYandex.Money, PayPal, WebMoney, Payoneer, ePayments, QiwiReklama daromadining 70% dan 90% gachaKanal dizayni oylik o’yin
VSP Group (Yoola)So’nggi 30 kun ichida 7000 marta ko’rildiYandex.Money, PayPal, Payoneer, Golden Crown, WebMoney (WMR, WMZ), VISA va MasterCard bank kartalari.Reklama daromadlarining 70% dan 80% gacha
LetsonKamida 1000 ta obunachilarKuniga kamida 1000 martaWebMoney, Qiwi, PayPal, VISA va MasterCard bank kartalariReklama tushumining 85% gacha (dastlab 75%)
Mediacube.network30 kun ichida kamida 100,000 marta ko’rildi;Kamida 10 000 obunachilarBirinchi video kamida 30 kun oldin yuklangan;Chiqish muntazamligi – oyiga kamida 3 ta video;Kanalda kamida 5 ta video;So’nggi uchta video kamida 5000 marta ko’rilgan.Yandex.Money, QIWI, Payoneer, ePayments, Visa / Mastercard bank kartalariTarkibni va qidiruv natijalarini yaxshilashga yordam beradigan ijodkorlar mavjud.
Skalelab2500 izdosh10,000 marta ko’rildiYandex.Money, PayPal, QIWI, ePayments, Payoneer, bank o’tkazmasiMinimal to’lov – $ 1, kanalni tekshirish va hamkor menejerlarning qo’llab-quvvatlashi
Iricom1 yil ichida 4000 marta ko’rildi1000 izdoshBank o’tkazmasi yoki WebMoneyReklama daromadlarining 80% gacha
QuizGroup10 izdosh10,000 marta ko’rildiYandex.Money, QIWI, WebMoney, PayPal, bank o’tkazmasiUzoq muddatli shartnoma 3 yilReklama daromadining 80%
Erkinlik100 izdosh3000 ko’rib chiqildiPayPalAgar oyiga 30,000 marta ko’rilgan bo’lsa, filial shaxsiy menejerni tanishtiradi
Havo1500 ta izdoshO’tgan yili 5000 marta ko’rilganWebMoney, PayPal, Yandex.Money, QIWI, Payoneer, SWIFT, Visa va MasterCardReklama daromadining 70%
BuzzMyVideo300 izdosh5000 ko’rib chiqildiWebMoney, QIWI, Yandex.MoneyBu erda sizga kanalni targ’ib qilish, mualliflik huquqini qo’llab-quvvatlash va turli xil texnik muammolarni hal qilishda yordam beriladi

Shaxsan men o’z kanalimni AIR sheriklik dasturiga bog’ladim. Endi u 2015 yildagidek mashhur emas. Keyin faqat 500 obunachini va ma’lum miqdordagi fikrlarni to’plash talab qilindi. Ulanish bir necha kun davom etdi. Quyida ushbu tizimdagi mening shaxsiy hisobim va daromadlar statistikasi:

10 ta eng yaxshi rus filiali YouTube
10 ta eng yaxshi rus filiali YouTube

3-usul: Boshqa sheriklik dasturlari bo’yicha daromad olish

Yuqorida, biz Youtube sheriklik dasturida daromadlarni tasvirlab berdik. Shu bilan birga, kanalingizni pullash uchun ishlatilishi mumkin bo’lgan boshqa hamkorlik dasturlari ham mavjud. Ehtimol, eng mashhuri Aliexpress onlayn-do’konidagi sheriklik dasturi. YouTube-da ochish deb ataladigan jarayonda qancha kanal ishtirok etganiga e’tibor berdingizmi? O’chirishning mohiyati videoda Aliexpress-dan ba’zi mashhur tovarlarni ko’rsatishdir. Buning uchun u onlayn-do’kondan buyurtma qilinadi, undan keyin qadoqni ochish va videoda tovarlarni ko’rib chiqish jarayoni boshlanadi.

Bunday sharhlar ko’plab foydalanuvchilarga sotib olishdan oldin o’zlari yoqtirgan mahsulotni yaxshiroq o’rganishga yordam beradi. Xo’sh, video ostidagi bloggerlar ushbu mahsulotlarga aloqalarni qoldiradilar. Agar boshqa shaxs tomonidan haqiqiy sotib olish shu kabi havola orqali amalga oshirilsa, blogger Aliexpress-dan mukofot oladi.

Boshqa sheriklik dasturlari bo'yicha daromad

Ko’plab yirik onlayn-do’konlarda, shuningdek, bank sohasida, sug’urta, mobil ilovalar, o’yinlar va boshqalarda shunga o’xshash filiallar mavjud. To’g’ri sheriklik dasturini maxsus agregatorlarda topishingiz mumkin, ular CPA tarmoqlari deb ham ataladi:

  • Admitad – 1532 filial dasturlari, shu jumladan banklar, do’konlar, o’yinlar va boshqalar.
  • Shakes – WOW mahsulotlariga ixtisoslashgan. Eksklyuziv takliflar. Keng GEO, shu jumladan Evropa, Boltiqbo’yi va MDH.
  • Edugram — образовательная партнерка где можно найти офферы на различные обучающие курсы, школы и сервисы.

Ч

Способ #4: Заработок на прямой рекламе в видеороликах

Способ подразумевает прямое рекламирование чего-либо у себя в видеоролике. То есть, во время съемки вы прерываетесь и начинаете рассказывать о том, о чем попросил рекламодатель. Вот пример преролла на одном из самых топовы каналов Wylsacom о гаджетах, где техноблогер Валентин Петухов рекламирует пиццу Папа Джонс. Реклама начинается с 39 секунды:Запрещенная правда о Pokémon Go

Bunday reklamaning yaxshi tomoni shundaki, uning samaradorligini osonlikcha hisoblash mumkin. Videoning ostida Valentin unga ikkinchi bepul pizza olish huquqini beruvchi reklama kodini joylashtirdi. Xo’sh, unda reklama beruvchi ushbu reklama kodi bilan qancha buyurtma olganligi va qancha foyda keltirganligini hisoblab chiqishi kerak. Vilsak bu pitsani bir necha bor reklama qilganligi sababli – reklama sarmoyasi to’lanadi. Valentinada bunday reklama narxi 300 000 rublni tashkil qiladi.

Videolarda to'g'ridan-to'g'ri reklama qilishdan keladigan daromad

Vilsa bu borada eng qimmat blogger emas. Yuriy Dud bunday buyurtmalar uchun 4 baravar ko’proq – 1,2 million rubl oladi. Ammo u pitsareya zanjiri bilan emas, balki avtomobil korporatsiyalari bilan hamkorlik qiladi, bu erda uning kanalidagi premerollning misoli (reklama 11:05 da boshlanadi)Antoxa. Magadan Evropaga sayohat

5 milliondan ortiq obunachiga ega bo’lgan Nikolay Sobolev har bir video ~ 3 million marta tomosha qiladi. Uning kanalidagi prololl 600 ming rublni tashkil qiladi !

Nikolay Sobolev

Keling, sodda kanallarda bunday reklama narxini tahlil qilaylik:

Kanal nomi va unga havolaKanal tavsifiAbonentlar soni, mingO’rtacha ko’rishlar soni (so’nggi 10 ta videoda), mingtaOldindan narx
ThéTikTakAnime seriyali qo’shimchalar bilan qisqa videolarga ega kanal7.372.3150 rub
MILORD DOTA 2DOTA 2 o’yini haqida o’yin kanali10.84.87300 rub
Sirli qutiQadimiy tsivilizatsiyalarning sayohatlari va sirlari haqida kanal18.713.756000 rub.
Xitoy yaxshiO’yin-kulgi kanali Xitoydan tovarlar haqida53.60,8300 rub
ZigTheHedgeMinecraft haqida o’yin kanali10813.92000 rub.
Dietrich TVGame Channel, o’yinlarning TOP-larini o’chiradi499217.72215 000 rub.

Ko’rinib turibdiki, oldindan to’lash narxi obunachilar soniga emas, balki qarashlarga bog’liq. “Xitoy yaxshi” kanalining obunachilari juda ko’p, ammo videolar juda kam ko’rishadi, shuning uchun preollning narxi past bo’ladi. “Sirli quti” Xitoyga qaraganda ko’proq ko’rinishga ega, o’rtacha tomosha soni ZigTheHedge kanali bilan bir xil, ammo preololl narxi uch baravar yuqori, nega? Bu erda siz kanal mavzusini hisobga olishingiz kerak. Masalan, sayohat kanallari, biznes kanallari auditoriyasi o’yin kanallari yoki Aliexpress-dan arzon tovarlarni olib tashlash haqidagi kanallarga qaraganda ancha to’lovga ega. Reklama beruvchilar shuningdek, tomoshabinlarning to’lov qobiliyatidan ham farq qiladi. Katta va boy brendlar sayohat yoki biznes kanallarida reklama qilishadi, chunki pulli odamlar bu kanallarni tomosha qilishlarini bilishadi.

To’g’ridan-to’g’ri reklama uchun mijozlarni qaerdan qidirish kerak?

1Kanal tavsifi: Siz kanal tavsifida tijorat takliflari uchun kontaktlarni belgilashingiz mumkin:

Kanal tavsifi

2Reklama almashinuvi. Bu reklama mijozlari va video bloggerlar uchrashadigan joy. Birjalar mijozlarga kerakli mavzular bo’yicha bloggerlarni filtrlash imkonini beradigan qulay interfeysga ega, ammo bunday bloggerlar o’z mijozlarini mustaqil ravishda izlash kerakligini yo’q qiladi. Bunga misollar:

Ularning ishlash sxemasi:

Ularning ish sxemasi

Birjalarda kanallarga talablar mavjud (asosan abonentlar soni). Bitimdan foiz (komissiya) olinadi, odatda 5-15%.

3Reklama beruvchilarni mustaqil izlash. Kanal mavzusiga asoslanib, reklama beruvchilarni izlash va ularga hamkorlik imkoniyatlarini taklif qilish kerak. Kanal uchun statistikani tayyorlashga tayyor bo’ling (ko’rishlar soni, jalb qilinganlik, foyda)

4Tadbirlarda jonli homiy toping. Buning uchun siz o’zingiz mustaqil ravishda biznes tadbirlariga tashrif buyurishingiz va odamlar bilan muloqot qilishingiz, ularga hamkorlik taklif qilishingiz kerak bo’ladi.

Kanalingiz qanchalik mashhur bo’lsa, shu tarzda ko’proq pul ishlashingiz mumkin.

Reklama uchun javobgarlik

Biror narsani reklama qilganingizdan so’ng bloggerda yuzaga keladigan javobgarlik haqida unutmang. Vujudga kelishi mumkin bo’lgan asosiy yoqimsiz daqiqalar:

  • Siz mahsulotni maqtashingiz mumkin va buning uchun tomoshabinlar sizni yomon ko’radilar. Misol: Max Brandt kanalidan to’liq reklama tostlariga bag’ishlangan video . Tomoshabinlar ushbu odamdan sotib olinmagan, ob’ektiv, qiziqarli videolarni kutmoqdalar. Va bu ko’plab abonentlarning noroziligiga sabab bo’ldi. Bunday reklama tufayli u juda ko’p yoqmadi va g’azablangan sharhlar oldi.
  • Shubhali loyihalar, masalan, kazinolar, investitsiya loyihalari, moliyaviy piramidalar, sifatli savollar tug’diradigan mahsulotlar reklamasi sizning kanalingizni qabrga olib boradi. Masalan: Bloggerlarning o’z abonentlaridan qanday qilib pul ishlashlari haqida video-maqola .
  • Agar reklama zerikarli bo’lsa, bu mijoz tomonidan ham, tomoshabinlar ham noroziligiga sabab bo’lishi mumkin.

Agar sizdan mahsulotni shunchaki ramkada reklama qilsangiz, bu haqda hech narsa aytmasdan so’ralsa, unda javobgarlik kamroq bo’ladi.

5-usul: Pulli obuna va xayr-ehsonlardan pul ishlang

Pulli obunalar (shuningdek, xayriya, homiylik, VIP obunalar) – bu YouTube-da nisbatan yangi xususiyat bo’lib, uning mohiyati shundaki, tomoshabin har oy kanal egasiga ma’lum miqdorni to’laydi va eksklyuziv videolar, tanlovlar va hk.

Donut ixtiyoriy xayr-ehsondir. Agar siz bloggerni qo’llab-quvvatlashni istasangiz, unga har qanday miqdorni yuborishingiz mumkin (bu 10 yoki 1000 rubl yoki undan ko’p bo’lishi mumkin). Kanalning egasi xayr-ehsonni oqimga yuborishi yoki shunchaki video va kanal tavsifida hamyonlarini ko’rsatishi mumkin.

Biz o’qishni maslahat beramiz: oqim nima, oqimchi kim va qanday bo’lish kerak, bu + 5 xizmatidan qancha pul topishingiz mumkin va Twitch.tv-da oqim o’rnatish bo’yicha ko’rsatmalar.

Pul ishlashning ushbu usullarini batafsilroq ko’rib chiqing.

Pulli obunalar

Kanal egasi uchun homiylik – bu YouTube-da doimiy ravishda pul ishlash imkoniyatidir. Sizning obunachilaringiz qancha ko’p bo’lsa, daromadingiz shuncha yuqori bo’ladi.

Muallif ushbu funktsiyani kanalda o’rnatganmi yoki yo’qligini aniqlash oson – bosh sahifada va har bir klip ostida siz “Homiy” tugmachasini ko’rasiz:

Pulli obunalar
Pulli obunalar

Oddiy obuna – oyiga 250 rubl, 70/30% (kanal egasiga / YouTube tizimiga) taqsimlanadi, ya’ni. video ishlab chiqaruvchining sof daromadi 175 rubl. obuna uchun. Ammo muallifning o’zi to’lov miqdorini aniqlashi mumkin. EVG kanalidan misol:

Pulli obunalar

Kanal egasi obuna uchun tomoshabin nimani olishini aniqlaydi. Odatda bu:

  • Eksklyuziv videolarga kirish;
  • VIP abonentlar orasida o’ynaydi;
  • Hali ham yuklanayotgan videolarga erta kirish;
  • Izohlar
  • Sharhlar va chat xabarlari yonidagi maxsus belgi va boshqalar.

Izoh: agar kimdir sizga ro’yxatdan o’tgan bo’lsa, keyingi oy obuna uchun pul avtomatik ravishda uning kartasidan olinadi. Bu shuni anglatadiki, agar tomoshabin sizni ko’rmasa ham, obunani bekor qilguniga qadar uning kartasidan pul o’chiriladi.

Xayriyalarni faollashtirish shartlari:

  • Sizda 30 000 dan ortiq obunachilar mavjud;
  • Siz YouTube sheriklik dasturining a’zosisiz
  • Siz 18 yoshdasiz;
  • Bunday imkoniyat sizning mintaqangizda mavjud (Rossiya ushbu ro’yxatga kiritilgan);
  • Siz qoidalarni buzmaysiz.

Eslatma: agar siz video o’yinlar haqida kanal muallifi bo’lsangiz, unda birinchi shartga rioya qilish shart emas.

Siz “YouTube Creative Studio” – “Qo’shimcha funktsiyalar” – “Holat va vazifalar” da homiylik xizmati mavjudligini tekshirishingiz mumkin:

YouTube ijodiy studiyasi
YouTube ijodiy studiyasi

Agar siz “Tafsilotlar” ni bossangiz, ulanish shartlari, shuningdek, mavjud bo’lgan davlatlar ro’yxati, qoidalar va qoidalar ro’yxati, shu sababli ushbu funktsiya o’chirilgan bo’ladi:

YouTube ijodiy studiyasi

Donat (oqimda emas)

Ushbu usul YouTube-ning o’ziga xos xususiyati deb hisoblanmaydi. O’rnatish paytida siz to’lov tizimining tafsilotlarini video tavsifida, kanal tavsifida, videoga izohlarda, videodagi matnda qoldirishingiz mumkin. Muallifning ishini hurmat qiladigan va uning ishi uchun bepul minnatdorchilik bildirishni istagan tomoshabinlar unga ushbu tafsilotlardan foydalangan holda har qanday miqdorni yuborishlari mumkin.

Mana video blogger Vitaliy Vilkovning tafsilotlarini kanal tavsifiga joylashtirgan va u kanalni rivojlantirish, videoning sifatini yaxshilaydigan yangi, professional uskunalarni sotib olish uchun pul yig’ayotganligini ko’rsatadigan misol. Va tomoshabinlarga rahmat, u kerakli miqdorni to’plashga muvaffaq bo’ldi:

Donat (oqimda emas)

Tomoshabin har qanday miqdorni yuborishi mumkin (hatto 1 rubl). Shu bilan birga, kanal muallifi donorlardan hech qanday qarzdor emas (na eksklyuziv izohlar, na bonusli videolar va boshqalar). Ammo aniqki, hatto kichik donut ham egasiga yoqimli bo’lib, bu uni yangi tarkib yaratishga undaydi.

Oqimda donat

Oqim – bu oqim uzatuvchi ekranda yoki ekranda amalga oshirilayotgan harakatlarning tarjimasi. Bu qanday faoliyat turi va qanday qilib undan yaxshi pul topish mumkinligi haqida maqolada o’qing: oqim nima, oqimchi kim va qanday bo’lish kerak, undan qancha pul ishlashingiz mumkin .

Eng mashhur oqim joyi – bu Twitch.tv . Ammo YouTube kanal egalariga kanallarni oqitib, ularga pul ishlashlariga imkon beradi. Asosiy daromad xayr-ehsonlar evaziga keladi. Bu qanday sodir bo’lishiga misol:YOUTUB DONATLARIGA JAVOB BERING

Ya’ni, xayr-ehson bilan birga, translatorga matn yoki ovozli xabar keladi:

Oqimda donat

Bu avvalgi pul ishlash usulidan farq qiladi, chunki u jonli ravishda amalga oshiriladi. Bu donutning sizga “uchishi” ehtimolini oshiradi, chunki ko’p odamlar bir vaqtning o’zida ko’rsatuvda bo’lishadi. Bundan tashqari siz ulardan kanalni yaxshilash uchun yoki ma’lum bir maqsadni belgilash uchun xayr-ehson qilishni so’rashingiz mumkin (masalan, “Yangi mikrofonni topish”).

Odatda tomoshabinlar oz miqdorda xayr-ehson qilishadi, ammo noma’lum shaxslar shunchaki o’n minglab rubl berishlari mumkin. Agar eng Donati kuni roliklar turli ko’rishingiz mumkin, bu misollar ( Misol: 1 , 2-misol: , Misol 3 ).Qiziqarli fakt: YouTube kanallarining ba’zi egalari, masalan, ZERNOVKA, katta xayr-ehsonlarga video reaktsiyalarni suratga olishadi. Muallif mashhur bo’lmagan oqim tarqatuvchilarga katta miqdordagi pullarni tashlaydi va ularning o’zini qanday tutishi va aytganlarini kuzatadi.

6-usul: Tovarlar va xizmatlarni sotishdan tushgan daromad

Ba’zi kompaniyalar, shuningdek jismoniy shaxslar, YouTube platformasidan o’zlarini, tovarlari va xizmatlarini reklama qilish uchun platforma sifatida foydalanadilar. Odatda bu quyidagilar tomonidan amalga oshiriladi:

  • Internet-do’konlar;
  • Oflayn do’konlar;
  • Ijodiy odamlar (kitoblar, rasmlar, musiqa va boshqalar yozuvchilari);
  • Turli sohalar bo’yicha treninglar va vebinarlarni ishlab chiquvchilar
  • O’z kasbining mutaxassislari (masalan, yuristlar YouTube videolarida o’z mahoratini namoyish etadilar, bu esa tomoshabinlarda qiziqish uyg’otadi. Kanalga advokat Anton Dolgix kiradi ).

Olib tashlangan narsa:

  • Tovarlar va xizmatlarning sharhlari;
  • Xaridorlarning mulohazalari;
  • Kino tadbirlari;
  • Hayotiy to’siqlar, tavsiyalar, tovarlardan foydalanish bo’yicha ko’rsatmalar va boshqalar;

Masalan, agar siz elektronika sotayotgan bo’lsangiz, unda siz o’zingizning mahsulotlaringiz haqida video sharhlar yozishingiz, foydalari, afzalliklari, foydalanish usullari haqida gaplashishingiz mumkin.

Videoning ostida va hatto videoning o’zida ham onlayn do’koningiz sahifalariga havolalarni joylashtirasiz. Youtube ijodiy studiyasida video va veb-saytingiz yoki onlayn-do’koningiz sahifalari o’rtasidagi munosabatlarni yaratish uchun mavjud vositalar:

  • Videoning ostidagi havolalar bilan matn tavsifi;
  • Istalgan vaqt oralig’ida izohlar;
  • Interfaol maslahatlar;
  • Subtitrlar
  • Videoning yuqori qismidagi ulanish tugmachalari;
  • Video ekranni saqlovchi;
  • Videodagi aloqa ma’lumotlari;
  • Qoplamoq

Xizmatni ilgari surish misoli

Charisma kanali Kanal insonning xarizmasini rivojlantirishga bag’ishlangan. Ko’pincha ushbu mavzuga oid qisqa qisqa videolar joylashtirilgan.

Charisma Art Channel

Kanal egasining o’zining Frontways veb-sayti va ushbu mavzudagi kurslar, treninglar va adabiyotlarni sotadigan Vkontakte guruhi mavjud:

Charisma Art Channel

Muallifning 1 milliondan ortiq obunachisi bor va o’rtacha 100 ming marta ko’rilgan videolarning tavsifida u o’z mahsulotlariga havolalarni qoldiradi:

Charisma Art Channel

№2 misol. Svyaznoy tarmog’idan virusli reklama

2016 yilda, 1 apreldan oldin, “Svyaznoy” tarmog’ining maslahatchisidan komik rolik e’lon qilindi:Messengerda xitoycha

“Rasmga tushirilgan” video bir necha million marta ko’rilgan va kompaniyaning sotuviga ta’sir ko’rsatgan. Videoga rahmat:

  • 1 aprel kuni veb-sayt trafigi boshqa kunlarga nisbatan 20% yuqori edi;
  • Videoga bag’ishlangan “Xitoy mahsulotlari” bo’limiga 70 000 dan ortiq kishi tashrif buyurdi;
  • 500 dan ortiq gadjetlarga buyurtma berildi.

Natijada, kompaniyadagi savdo o’rtacha ko’rsatkichdan chorakka oshdi va barchasi YouTube-dagi video tufayli.№3 misol. “Rozetka” Ukraina onlayn-do’koni

"Rozetka" Ukraina onlayn-do'koni

Kanal qiziqarli va malakali ma’ruzachilar tomonidan olib boriladi, ular ma’lumotni mohirona taqdim etadi va jonli va qiziqarli sharhlar beradi. Muayyan mahsulotlarni ko’rib chiqishdan tashqari, ular ko’pchilikni qiziqtirgan umumiy savollarga javoblar beradi:

Kanalda 1 milliondan ortiq obunachilar bor, 3000 ga yaqin video yuklangan, ular oyiga qariyb 2 million marta ko’rilmoqda (yozish paytida). Shunday qilib, Rosette uchun Youtube kanali nafaqat yangi mijozlarni jalb qilish manbai, balki reklama orqali daromad olish vositasi hamdir.Yandex.Direct

Voy! Hamkorlik dasturlarida noldan pul ishlang!

7-usul: veb-sayt yoki blogga trafikni olib boring

Ushbu usul avvalgisiga o’xshash. Shuningdek, muallif YouTube-ni o’z biznesini ilgari surish uchun platforma sifatida ishlatadi, ammo u tovarlar yoki xizmatlarni sotish bilan shug’ullanishi shart emas.

Veb-sayt yaratuvchilari yoki blog egalari YouTube kanali orqali yangi mehmonlarni jalb qilishi mumkin. Masalan, agar biror kishi o’z saytidan reklama orqali pul ishlasa, uning tashrif buyuruvchilari soni qancha ko’p bo’lsa, daromad ham shuncha ko’p bo’ladi.

Videolarni ko’rgandan so’ng, tomoshabin sizning manbangizga bo’lgan ishonch darajasini sezilarli darajada oshiradi. Shuning uchun, YouTube-dan auditoriyani jalb qilish uchun va veb-sayt yoki blogda pul ishlash natijasida foydalanish mumkin va zarurdir.

Bunga aniq misol – bu hozir o’qiyotgan “Mening rublim” blogi. Bizda xuddi shunday nomdagi YouTube kanalimiz bor, unda biz moliyaviy videolarni joylashtiramiz:

youtube kanali Mening rublim

Ko’pincha videolar biz bilan birga saytga qo’shimcha sifatida ishlatiladi. Masalan, bizda maqolalar bo’yicha ko’rsatmalar mavjud, unda biz matn va rasmlarga qo’shimcha ravishda video ham qo’shamiz. Shunday qilib, odamlar ma’lumotni qabul qilishi va o’rganishi osonroq bo’ladi. Bu qanday bo’lmasin, video orqali tushuntirish yaxshidir. Matnga qo’shimcha ravishda o’quv videolari ishlatiladigan maqolalar misollari:

Ko’pincha odamlar ushbu maqolalarga Yandex yoki Google-dan o’tishadi. Ammo ba’zi mehmonlarni Youtube olib keladi. Odam qidiruvdan uni videoga oladi. Va u erdan u maqolaning to’liq versiyasini o’qish uchun saytga boradi. Saytda qancha odam bo’lsa, daromad ham shuncha yuqori bo’ladi.

Yana bir misol, itProger dasturlash sayti. Uning muallifi Gosha Dudar o’z Youtube kanaliga 450 ming obunachiga ega , o’rtacha hisobda videolar 5-10 ming marta ko’riladi. Kanal uning uchun “yordamchi vosita” ga o’xshaydi: muallif undan saytdagi darslarni ingl.

itProger

Muallif g’urur bilan o’z veb-saytini “Axborot texnologiyalari kasb-hunarlari bo’yicha onlayn maktab” deb ataydi, u erda dasturlash bo’yicha barcha mashg’ulotlarni o’tkazadi, kurslar, treninglar o’tkazadi va o’z saytlarini yaratish bo’yicha xizmatlarni taklif qiladi.

Agar sizning shaxsiy saytingiz bo’lmasa, lekin doimiy ko’rinishni yaratadigan tarkib mavjud bo’lsa, uni har qanday saytga yo’naltirishingiz mumkin. Asosiysi, tashrif buyuruvchilar va tomoshalardan trafikni yaratish, va siz har doim qanday qilib pul ishlash haqida o’ylashingiz mumkin.

8-usul: Boshqa odamlarning videolarini olish

Еще один способ заработка на Ютубе – это видеоролики других людей. Суть заключается в размещении чужих роликов (сам процесс называется перезаливкой) на своем канале и заработок на партнерке Youtube. Такие каналы называют «серыми». Я лично пытался раскрутить серый канал с российскими сериалами, что из этого вышло – читайте в конце этого пункта.

Способ может показаться привлекательным, так как не подразумевает траты времени и сил на съемку и монтаж видео. Однако, это очень рискованный вариант, так как Youtube следит за такими каналами и регулярно их блокирует, ведь по сути речь идет о краже чужой интеллектуальной собственности.

На какие хитрости идут владельцы серых каналов:

  • Video muharriridan foydalaning. Siz videoni tezlashtirasiz yoki biroz ovoz chiqarasiz. Yoki filtrdan foydalaning. Bu tomoshabin uchun ko’rinmas bo’ladi, lekin tizim videoni noyob deb biladi.
  • Noyob ekran va oldindan ko’rish rejimlaridan foydalaning.

Odatda qanday videolar yuklanadi? Quyidagilar mashhur:

  • Oqimlar;
  • Instagram, Periskopda translyatsiyalar;
  • Virusli videolar
  • Bloklangan kanallardan kliplar;
  • Teleseriallar (Uylanaylik, Komediya klubi va boshqalar);
  • Televizion shoular, filmlar (yoki ulardan lahzalar).

Kulrang kanallarga bir nechta misol keltiray.1-misol

Jozibali kanal . Ushbu kanalda siz Warface kompyuter o’yinining toshqinlarini va boshqa qiziqarli videoni topishingiz mumkin:

Jozibali kanal.

Bu bir necha yillardan beri tomosha qilgan “INCREASE” dan olingan video. Kanal 500 ming obunachiga ega edi, ammo u negadir bloklandi. Natijada ko’plab videolar “uysiz” qoldi, ammo ushbu kanal muallifi ulardan biriga g’amxo’rlik qildi.

Perezaliv 245 ming marta ko’rib chiqdi va to’sib qo’yilmadi. Ehtimol, u videoni kanal “jonli” bo’lganida (yoki ijtimoiy tarmoqlarda topilgan) yuklab olgan va “o’lim” dan keyin mualliflik huquqi muammosidan qochgan holda yuklagan (chunki asl nusxasi o’chirilgan).№2 misol

Rossiya televideniesi va filmlari bilan ustuvor kino kanali :

Muhim kino kanali

Muallif kanali monetizatsiya qilingan. Mualliflik huquqini buzishda muallif qanday usullardan foydalanadi:

  • U seriyani bir necha qismga ajratadi (seriyadan qat’iy nazar);
  • U muharrirda ba’zi video materiallar bilan ishlaydi. Masalan, u video piksellar sonini pasaytiradi:
Muhim kino kanali
  • Noyob reklama aktsiyasi:
Muhim kino kanali

Uning kanalidan ko’plab materiallar TVC kanaliga tegishli. Ammo ular hech narsani to’sib qo’ymaydilar va muallif kanalni muvaffaqiyatli ravishda pullashtiradi (sheriklik dasturi mavjud + to’g’ridan-to’g’ri reklama, masalan, preeroll). Biroq, bu kelajakda ushbu videolar bloklanmaydi degani emas.

Va endi yomon tajriba uchun:№3 misol

Men o’zimning “Eng yaxshi seriallar” ni 2015 yilda sherigim bilan rivojlantirishga harakat qilgan rus televideniesi namoyishlari bilan. U materialni yuklab oldi va men unga tavsif berdim, teglar qo’ydim va shunga o’xshash ishlarni qildim.

Dastlab, hammasi yaxshi o’tdi. Xiyonat qilish orqali biz 1000 kishini tashkil etgan obunachiga etib keldik, ammo ko’p o’tmay mualliflik huquqi uchun ish tashlashlar boshlandi. Biz muharrirda ishlamadik, balki materialni asl shaklida yukladik va bu bizning xatoimiz edi.

Tarkib uchun g’oya: videoning turi mavjud. kimdir o’tirganda va ko’rganda, boshqa odamlarning videolariga, televizion dasturlariga sharhlar. Bu taqiqlangan emas, lekin mualliflar videoda muharrirlarda ishlashlari kerak. Bunga eng yorqin misol Maksim Golopolosov va uning nashrlari +100500. U kontent yaratmaydi, lekin u boshqa odamlarning videolariga quvnoqlik bilan izoh beradi, buning natijasida u 10 milliondan ortiq obunachilarni to’pladi va bundan millionlab daromad oladi. Va bu erda shunga o’xshash modeldan foydalangan holda boshqa kanallarning misollari keltirilgan: Aleks Lusik , SNICKET , Bratishkina Reaktsiyalari .Shuningdek, qarang:   freelancer kim, u nima qiladi va qanday qilib unga aylanadi, freelelant qanday kasb va u bilan qancha pul ishlashingiz mumkin

9-usul: Youtube masofaviy ish

YouTube-da pul ishlash uchun o’z kanalingiz bo’lishi shart emas. Siz kanal egalari uchun xizmatlar ko’rsatishingiz mumkin. Ushbu xizmatlarga quyidagilar kiradi:

  • Videoni tahrirlash;
  • Kanalni reklama qilish;
  • Kanal dizayni;
  • Videolarni yaratish;
  • Animatsiya
  • Diktor, tarjimon, xosting xizmatlari;
  • Ssenariy yozish;
  • Har qanday ma’lumotlarni qidirish va to’plash.

Mana shunga o’xshash vazifalarga misollar:

Masofadan ishlash
Masofadan ishlash
Masofadan ishlash

Va shunga o’xshash ish juda ko’p, har kuni o’nlab yangi topshiriqlar nashr etiladi. Siz vazifalarni ma’lum bir yo’nalish yoki so’z bo’yicha filtrlashingiz mumkin, masalan, “youtube” ni belgilang.

Siz shunga o’xshash ishlarni qidirishingiz mumkin bo’lgan freelancer almashinuvlarning ro’yxati:

Youtube bilan bog’liq ishlarni nafaqat erkin almashinuvlarda izlash mumkin. Xuddi shu Avito YouTube bo’sh ish o’rinlari bilan to’la:

Masofadan ishlash

10-usul: Yoqtirishlar, repostlar, obunalar, videolarni tomosha qiling

Pul ishlashning yana bir oson usuli – bu YouTube videolarini yoqtirish, boshqa saytlarga obuna bo’lish va tomosha qilish. Buning uchun maxsus saytlar va birjalarda ro’yxatdan o’tishingiz kerak, ular bo’yicha mijozlar YouTube-dagi xatti-harakatlar uchun vazifalarni nashr etadilar. To’lov juda kichik, siz kuniga 50-100 rubl pul ishlata olasiz, lekin videolarni montaj qilish, reklama haqida o’ylashingiz shart emas. Daromad haqida ko’proq o’qing:

Yandex.DirectHamkorlik dasturlarida pul ishlash haqida 5 ta video!Bepul o’qitish. 5 ta video. Siz sheriklik dasturlarida pul ishlay olasizmi yoki yo’qmi? Buni bilib oling!BATAFSIL MA’LUMOTLAR7119.RUYandex.Zen-da oyiga 500 dollardanYandeksda daromad olish bo’yicha bepul kurs. Zen . 2-3 soat ishlash orqali masofadan ishlang.BATAFSIL MA’LUMOTLARDZENPROFI.RUSavdogarlar qanday pul topishadi?Hodisalar taqvimiga e’tibor bering! Alpari brokeridan Forex tahlilini yakunlang.Moliyaviy xizmatlar: Alpari Broker LLC tomonidan taqdim etiladiBATAFSIL MA’LUMOTLARALPARI.COM18+

YouTube daromadlari nimaga bog’liq

YouTube-ning daromadlari quyidagi ko’rsatkichlarga bog’liq:

Kliplar soni

Har bir yangi video bilan siz tobora ko’proq mavzularni qamrab olasiz va shu bilan foydalanuvchi auditoriyasini kengaytirasiz. Agar sizning videolaringiz mavzusi ma’lumotga ega bo’lmasa va qidiruvdan aniq kalit so’rovlar uchun yangi tomoshabinlarni jalb qilishga hissa qo’shmasa ham, tomoshabinlarning o’sishiga yoqtirish va ijtimoiy tarmoqlarda ulashish orqali erishiladi (masalan, sizda ko’ngil ochish mavzusi bo’lsa).

Kanal mavzusi

Yuqorida aytib o’tilganidek, har bir fan bo’yicha daromad darajasi har xil bo’ladi. Agar siz biznes, moliya mavzusida videofilm qilsangiz, unda reklama uchun bosish narxi, masalan, bolalar mavzusiga qaraganda ko’proq bo’ladi. Biroq, bolalar mavzulari ko’p sonli qarashlar tufayli ko’proq foyda keltirishi mumkin, chunki bolalar auditoriyasi kattalarnikidan ustun, va hatto biznes va moliya singari tor doirada.

Biroq, men kanalning mavzusini o’zingiz afzal ko’rgan narsaga qarab tanlashni maslahat beraman, u holda siz mutaxassis yoki u bo’lishni xohlaysiz. Sizga zavq keltiradigan biznes osonlashadi va yangi videolarni yaratish va tahrirlash uchun ko’proq motivatsiyaga ega bo’lasiz.

Video va tarkib sifati

Yaxshi sifatli videolarni tomosha qilish juda yoqadi. Agar siz ekrandan suratga tushsangiz, unda hech qanday muammo bo’lmaydi, kamera bilan suratga olish esa ko’proq professional yondashuvni va qimmatbaho uskunalarni (videokamera, tripod, mikrofon, yorug’lik va boshqalar) talab qiladi va ba’zi hollarda qo’shimcha ishchilarni jalb qiladi masalan, operator, o‘rnatuvchi va boshqalar.

Quyida janubdagi hayot haqida video suratga olgan Southernerning videolariga sharhlar berilgan:

Video va tarkib sifati

Ammo, masalan, uning videolaridan biri:# Gelendjik doimiy yashash uchun. Dengiz bo’yidagi xonadonlar va uylarning narxlari.

Teglar, tavsif

Men YouTube kanalini qanday yaratish haqida maqolada teglar va tavsiflarni aytib o’tdim . Teglar – bu sizning qidiruv tizimingizda tomoshabinlar sizning videongizni topishi mumkin bo’lgan kalit so’zlar. Masalan, “Internetda pul ishlash”, “YouTube-da pul ishlash”, “YouTube-da qanday qilib pul ishlash” – ushbu maqolaning kalitlari.

Teglar videolar uchun alohida yozilishi kerak, shuningdek ularni qisqacha tavsifga kiritishi kerak. Shunday qilib, siz tomoshabinlar oqimini ko’paytirasiz.

Teglar, tavsif

Videolarga teglardan foydalanishning misoli Mening kredit tarixim qayerda saqlanib qolishini qanday aniqlash mumkin

Obunachilar soni

Obunachilar soni umuman ta’sir ko’rsatmasa ham (biz ko’rganimizdek, 50 ming obunachiga ega kanallar bo’lishi mumkin, lekin bitta ming tomoshani roliklarga yozib bo’lmaydi), bu raqam kanalning asosiy ko’rsatkichi bo’lib qolmoqda. Masalan, monetizatsiya sheriklik dasturlarini ulashda obunachilar soniga e’tibor bering.

Obunachilar qancha ko’p bo’lsa, daromad olish imkoniyati shunchalik ko’p bo’ladi (sheriklik dasturi, reklama). Ularni aldash yoki halol yo’l bilan topish mumkin (faqat videolarni chiqarish va yorliqlarni yozish).

Youtube-ning ko’plab foydalanuvchilari uchun kanal obunachilarining soni yangi kanalga obuna bo’lishga qaror qilishda muhim omil bo’ladi.

Ko’rishlar soni va chuqurligi

Ko’rishlar soni va chuqurligi tomoshabinlarni jalb qilish ko’rsatkichidir. Ushbu parametrlar qanchalik baland bo’lsa, tomoshabinlar uchun video qiziqroq bo’ladi. Reklama beruvchilarni aynan mana shunday Youtube kanallari qiziqtiradi.

Youtube ijodiy studiyasida tahlillarni olish mumkin:

Ko'rishlar soni va chuqurligi

Ko’rishlar soni ko’proq bo’lishi uchun siz videoni targ’ib qilishingiz va teglar va tavsiflarni to’g’ri tanlashingiz kerak. Va qarashlarning chuqurligini yaxshilash uchun siz videoni qiziqarli va ma’lumotli qilishingiz kerak.Eslatma: videoni oxirigacha ko’rish uchun siz turli xil fokuslarga o’tishingiz mumkin. Masalan, tomoshabinlarga oxirida sizda kutilmagan sovg’a (raqobat, yangi video e’lon qilish) yoki videoda turli xil Fisih tuxumlarini yashirish haqida gapirish va odamlarni ularni izlashga undash (masalan, kim topsa 100 rubl oladi yoki uning sharhi keyingi videoga tushadi).

Yangi videolarning chastotasi

Men juda ko’p obunachilarga ega kanallarni topdim … Ammo uzoq vaqt davomida ularda yangi videolar yo’q edi. Rossiyaning YouTube-dagi eng katta, ammo qoldirilgan kanal – Ivangay (14,5 million obunachi, so’nggi 2 yil ichida 2 ta video chiqarildi). Ammo men maqolani tugatayotganda va uni tahrirlayotganimizda, Ivangay bir nechta videolarni qo’shdi, shuning uchun u o’z faoliyatini yanada faol rejimda davom ettirishi mumkin:

Yangi videolarning chastotasi

Agar siz yangi videolar chiqarmasangiz, tomoshabinlaringizni tezda yo’qotasiz. Ular faqat sizni unutishadi. Hech qanday yangi video bo’lmaydi – daromad bo’lmaydi.

Men odatdagi chiqish joyini o’rnatishni maslahat beraman. Masalan, Vika Trap kanalida bo’lgani kabi jadvalni qo’shing .

Yangi videolarning chastotasi

Shaxsan men ushbu kanalning jadvalini uzoq vaqtdan beri bilaman va hozirgacha videoni kutmoqdaman.

Qaysi usulni tanlash kerak

Qanday qilib pul ishlashingiz kanal mavzusiga bog’liq. Masalan, texnologik bloggerlar daromadning katta qismini videoda qayd etgan reklama beruvchilardan olishadi. Ammo geymerlar yoki bolalar kanallari egalari asosiy daromadni YouTube sherigidan oladi.

Monetizatsiyaning bir nechta turlarini birlashtirish va ularni bir-biri bilan birlashtirish mumkin. Va daromad miqdori obunachilar soniga va ko’rishlar soniga bog’liq deb o’ylamang. Shubhasiz, bu muhim parametrlar, ammo ba’zi hollarda siz 100 million abonent bilan 10 millionga qaraganda ko’proq pul topishingiz mumkin.Misol:10 million obunachisi bo’lgan shartli bolalar kanalini oling, uni bolalar tomosha qiladilar va 5 million rubl daromad keltiradilar. Va soliq masalalari bilan shug’ullanadigan moliyaviy mutaxassisning shartli kanalini oling. Uning atigi 100 000 obunachisi bor (buxgalterlar, tadbirkorlar, tashkilot rahbarlari). Videolarida u qonunchilikdagi o’zgarishlar, soliqlarni optimallashtirish usullari, offshor va boshqalar haqida gapiradi. Ba’zi tomoshabinlar videoni tomosha qilgandan so’ng, uning milliardlab dollarlik byudjetiga ega yirik tashkilotlarni ham o’z mijozlariga aylantiradilar. Natijada Youtube kanali bunday moliyaviy bloggerga 10 million rubl daromad keltiradi.

YouTube’da qancha pul ishlashingiz mumkin

Rossiya OAVlari Rossiyaning Bloggerlar tadqiqot markazi va Forbes ma’lumotlariga tayanib, qiziqarli ma’lumotlarni e’lon qildi (2019 yil avgustidagi yangiliklar):

  • Wylsacom . Gadjetlar va texnologiyalarga umumiy nuqtai. Yil davomida uning daromadi ~ 170 million rublni tashkil etdi;
  • Yuriy Dud . Jurnalist turli xil shaxslar bilan bo’lgan qiziqarli va ochiq suhbatlar tufayli mashhurlikka erishdi. Uning daromadi yiliga ~ 90 million edi;
  • Hayot va intervyular haqida Vlogs-ni suratga olgan Nastya Ivleeva o’tgan yili ~ 48 million daromad topdi .
  • Oleg Oblomoff Grigoryev – yiliga ~ 50 million daromad keltiradigan oziq-ovqat (retseptlar, etkazib berish sharhlari) kanalining egasi;
  • “1-11” shousi bilan tanilgan Ida Galich ham shikoyat qilmaydi: reytingga ko’ra uning yillik daromadi ~ 50 milliondan oshadi.

Ammo bularning barchasi taniqli, ajoyib bloggerlar. Va agar siz yangi boshlovchi bo’lsangiz, unda qanday daromadga ishonishingiz mumkin?

YouTube’da 1 million marta tomosha qilish uchun qancha pul ishlashingiz mumkin?

Hisoblash uchun Igor Voitenkoning ma’lumotlarini olaylik :

Qancha pul topishingiz mumkin

Nima uchun aniq? U ma’lum bir videoga qancha pul olib kelganini ko’rsatgan kam sonli odamlardan biri. Bu nisbatan yangi video. Xo’sh, Igor vidosining mavzusi neytral. Bu bolalar tarkibi emas, lekin biznes yoki moliyaviy mavzular emas. O’ylaymanki, bu ma’lumotlar palatadagi o’rtacha harorat kabi juda mos keladi.

Shunday qilib, atigi 1 milliondan ortiq tomosha Igorga 397 dollar olib keldi. Bir kishi uchun oyiga 800-1000 dollar miqdoridagi daromad yaxshi daromaddir. Bu degani oyiga taxminan 800 dollarga erishish uchun oyiga 2 million marta ko’rish kerak.

Bunga qanday erishish mumkin:

  • 1 million marta ko’rilgan 2 ta video;
  • 500 ming tomoshadan iborat 4 ta video;
  • 250 ming tomoshadan iborat 8 ta video;
  • 125 ming marta ko’rilgan 16 ta video;
  • 62,5 ming marta ko’rilgan 32 ta video;
  • 31,2 ming marta ko’rilgan 64 ta video;
  • 15,6 ming marta ko’rilgan 128 ta video;
  • 256 видео по 7,8 тыс. просмотров.

Можно продолжать и дальше, но, надеюсь, вам понятна методология расчета. Чем больше видео будет у вас на канале, пусть они будут приносить совсем немного просмотров, но в совокупности будут набирать 2 млн или большее кол-во просмотров, тем выше будет ваш доход.

Да, конечно, на создание 300 – 1000 видео могут уйти годы, поэтому мы честно рассказываем вам все тонкости, чтобы вы не испытывали иллюзий. Если вы не популярная личность, не обладаете харизмой или какими-то уникальными способностями и планируете создавать обычный контент, коего уже полно на Ютубе, тем большее кол-во видео вам потребуется, чтобы выйти на приличный доход.

Этого всего я не знал и думал, что легко стану миллионером, создав свой канал на Ютубе, но я ошибался. Подробнее о моем опыте дальше.Читайте также:  Как я заработал свою первую тысячу рублей на Youtube

Мой неудачный опыт заработка на Youtube

В 2015 году я создал канал Bening Cloth (под таким псевдонимом я обитаю в сети) с целью рассказать о теме Заработка в интернете.

Youtube-da yomon daromad tajribasi

Всего снял 34 ролика где-то за полгода. Качество… Оно было, мягко скажем, не очень. В основном страдал звук. У меня был дешевый микрофон за 200 рублей, а записанный голос звучал крайне тихо, из-за чего приходилось прогонять видео через редактор и усиливать аудио-дорожку.

Youtube-da yomon daromad tajribasi

Некоторые ролики набрали по 1000 и более просмотров. В основном было две рубрики: обзор сервисов для заработка в интернете и мошеннических проектов. Мошенников смотрели охотнее. Еще «взлетела» серия видеороликов о заработке на YouTube.

Youtube-da yomon daromad tajribasi

Tabiiyki, men ham ko’rib chiqqan xizmatlarning sheriklik dasturida pul ishlashni xohladim. Ta’rifda men yo’naltiruvchi havolalarni qoldirdim. Va tavsiyanomalar ketdi, yo’llanmaning birinchi pullari kela boshladi.

Ammo, afsuski, ishtiyoq puchga chiqdi va men shunchaki kanalni tark etdim. Videolarni yozib olish va tahrirlash uchun ko’p vaqt talab etildi, tomoshabinlar sekin o’sdi, video sifati past edi, chunki menda zaif kompyuter va nosog’lom mikrofon va eng asosiysi kam daromad bor edi.

Men parallel ravishda qilgan kopirayter “bu erda va hozir” haqiqiy pulni berdi, chunki mijozlar men maqola yuborganimdan so’ng darhol pul to’lab berishdi, yozishni yozishga bir necha soat kerak bo’ldi. Shuning uchun maqolalarni yozishga e’tiborimni qaratishga qaror qildim – hozirda qilyapman.

Aytgancha, ushbu mavzu bo’yicha bizda o’z tajribamni tavsiflovchi bir qator maqolalar mavjud:

Agar siz YouTube-ni noldan boshlasangiz, unda sizda etarlicha mablag ‘borligini va har bir narsani o’zingiz qilishni rejalashtirayotganingizni tushunishingiz kerak, keyin birinchi ko’proq yoki kamroq munosib daromad topgunga qadar (har biri bu haqida o’z fikriga ega, shuning uchun men aniq raqamlarni yozmayman) – bu 6 dan ketadi. oydan 2 yilgacha.Yandex.Direct

Voy! Hamkorlik dasturlarida noldan pul ishlang!

Yandex.Zen-da oyiga 500 dollardan

Savol javob

Boshlashga qo’rqaman! Nima qilish kerak? Yuzimni kamerada ko’rsata olmayapmanmi?

Yuzingizni kameraga ko’rsatish shart emas. Bugungi kunga qadar sir tutadigan, ammo ayni paytda keng auditoriyaga ega bo’lgan bloggerlar mavjud ( Foydali Demon o’yin kanali , mistisizm va Phantom dahshatli filmlari kanali ).

Hatto sizning yuzingiz kerak bo’lmagan joylarda bunday kanallar mavzusi ham mavjud. Mood and Pubble ustaxonasi – qiziqarli voqealar bilan ta’minlangan kanallar. Rahbarlardan faqat ovoz chiqadi. Ha, va agar siz mustaqil ravishda spikerga buyurtma bergan bo’lsangiz, bu talab qilinmasligi mumkin. To’g’ri, bu usul investitsiyalarni o’z ichiga oladi.

Men yoqtirmaslik va salbiy narsalardan qo’rqaman! Nima qilish kerak?

Roliklarda menga juda yoqmadi, lekin men ularga ahamiyat bermadim. Xafsalasi pir bo’lganlar har doim bo’lgan va bo’ladi, va ularning so’zlari kayfiyatingizni buzishi mumkin. Ammo tanqid konstruktiv bo’lmasa, unga e’tibor bermaslik kerak.

Bu erda e’lon qilingan maqolalarim ham salbiy sharhlarni qoldiradi. Men odamlarga zarar etkazishdan ko’ra ko’proq yordam berishimga ishonaman, shuning uchun salbiy narsalarga e’tibor bermayman.

YouTube-da qanday qilib tez pul ishlash mumkin?

YouTube-da pul ishlashning eng tezkor usuli bu ba’zi vazifalarni bajarish, masalan, video, yoqtirishlar, obunalarni ko’rish. Bunga har qanday mustaqil ish, masalan, videoni tahrirlash, animatsiyalar, logotiplar, korporativ identifikatsiya, chet tillaridan tarjimalar kiradi.

Bunday ishni tezkor almashinuv birjalarida topish va bir necha daqiqa / soat ichida bajarish va shu kuni to’lash mumkin. YouTube-da daromad olishning boshqa variantlari birinchi pulni olishdan oldin sizga ko’proq vaqt talab qiladi.Shuningdek qarang:   Internetda o’tkazilgan so’rovlar bo’yicha daromad: real pul mablag’larini jalb qilish bilan investitsiyalarsiz TOP-18 sinovdan o’tgan saytlar

Youtube-dagi kanal daromadlarini qanday ko’rish mumkin?

Har qanday kanalning taxminiy daromadlari maxsus xizmatlardan foydalanishi mumkin, ulardan birini ushbu maqolada ko’rib chiqdik:

YouTube’dagi izohlarda qanday qilib pul ishlash mumkin?

YouTube-dagi izohlarni quyidagicha topish mumkin: maxsus xizmatlar mavjud, ularda yangi boshlanuvchi videoblogerlar o’z kanallarini targ’ib qilish vazifalarini qo’yadilar, ularning mohiyati muayyan videoni ko’rish, uni sharhlash va ijtimoiy tarmoqlarda bo’lishishdir.

Bunga xulq-atvor omillari deyiladi. Youtube – bu tomoshalar sonini, sharhlardagi tomoshabinlarning faolligini hisobga oladigan ma’lum algoritmlar asosida ishlaydigan dastur bo’lib, ushbu ma’lumotlarga asoslanib, qidiruvda videoni ko’taradi va tavsiya etilganlarida tez-tez namoyish etiladi. Shuning uchun, boshlang’ich video-bloggerlar ushbu xatti-harakatlar omillarini yo’q qilishlari kerak. Pulli izohlar uchun topshiriqlarni quyidagi xizmatlarda topish mumkin:

Xulosa

Maqola tugadi va umid qilamizki, siz uchun YouTube-da daromad topish mavzusini to’liq ochib berdik. Biz ko’p usullarni tahlil qildik, shuningdek, bu yoki boshqa daromad olish bilan shug’ullanadigan haqiqiy kanallarning misollarini keltirdik. Endi siz YouTube-da pul ishlashga imkon beradigan 9 usul. Sizga muvaffaqiyat tilaymiz va natijalaringiz haqida bilishdan xursand bo’lamiz.

Internetda pul ishlashning boshqa variantlari bilan tanishishingizni maslahat beramiz:

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *