Suv yordamida ozish sirlari – #1

Ko’plab ovqatlanish shifokorlari suvni to’g’ri ichish orqali vaznni yo’qotishingiz mumkin deb hisoblashadi. Bu usul Qo’shimcha vazndan qutulishning o’xshash usuli ochlik bilan hech qanday aloqasi yo’q. Mumkin emasmi? Keling, tekshirib chiqaylik!

Ayniqsa odatdagidek eb-ichishingiz mumkin. Bularning hammasi ichimlik suvi uchun quyidagi qoidalarga amal qilishdir.

Suv dietasining printsiplari

1 Har qanday ovqatdan oldin ichimlik suvi ichish lozim. Agar kichkina qandolat bo’lsa 1 stakan iching. Agar dasturxoningiz mo`l bo`lsa unda 2-3 stakan ichish lozim

2 Ovqatlanishdan 2 soat o’tgach xuddi shunday miqdorda suv ichish kerak.

3 Suv gazsiz bo`lishi kerak. Ichayotgan suvingizga limon sharbatining tomchilarini tomizgan holda istemol qilishingiz mumkin.

4 Iste’mol qilinadigan suyuqlik miqdori (sharbat, choy, sho’rva hisoblanmaydi) kuniga kamida 2 litr bo’lishi kerak. 5-6 l suv siydik tizimining buzilishiga olib kelishi mumkin.

5 Ovqatlanayotganda har qanday suyuqlik ichish tavsiya etilmaydi.

6 Tezroq kilogramm halok qilish uchun kunlik ovqatni suv bilan almashtiring

Suv yordamida ozish
google.com

Suv yordamida ozish nima uchun foyda beradi?

–  Suv oshqozoni to’ldirishi sababli ochlik hissi kamayadi.
– Ovqat paytida doygunlik tezroq ketadi, bu sizni ortiqcha iste’mol qilmaslikka imkon beradi.
–  Suv metabolizmni tezlashtiradi, toksinlar va shlaklarni olib tashlaydi.
– Suvni sof shaklda doimo ishlatish odati yuqori kaloriyali ichimliklar ichish istagini kamaytiradi.

Suvlik ozishga qarshi ko`rsatmalar

– yurak-qon tomir kasalliklari;
– siydik tizimi kasalliklari;
– qon bosimi birdan ko`tariladigan insonlarga.

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *