Творог ва олмали диета

Olma va tvorog – bu sog’lom ovqatlanishning muhim vositasi. Tvorog – bu oson hazm bo’ladigan hayvonlar oqsili va kaltsiyning ajoyib manbai , olma vitaminlarga, iz elementlarga, tolalar va murakkab uglevodlarga boy. Biroq, vazn yo’qotishning tvorog-olma usuli qattiq va juda og’ir. Bunday ovqatlanishning barcha mavjud variantlariga qaramay, siz har doim o’zingiz uchun yumshoqroq va mos keladigan narsani tanlashingiz mumkin.

Qoidalar

Olma parhezi menyusidagi tvorogli mahsulotlar birgalikda yoki alohida iste’mol qilinishi mumkin. Ammo har qanday holatda, maksimal samaraga erishish uchun siz tavsiya etilgan dozalash rejimiga qat’iy rioya qilishingiz kerak. Shuningdek, belgilangan miqdordagi toza suvni ichish, shuningdek yotishdan 4 soat oldin ovqatlanishni to’xtatish kerak.

Мenyu

Ratsionga qarab, tvorogli olma parhezining davomiyligi bo’yicha uchta variant mavjud – 3, 7 yoki 9 kun.

3 kun davomida

Bunday ovqatlanishning asosi 1 pishirilgan olma va blender tomonidan maydalangan 150 g yog’siz tvorogdan foydalanishdan oldin darhol tayyorlangan kokteyldir. Agar tvorog juda quruq bo’lsa, siz 2 osh qoshiq qo’sha olasiz. l kefir 0% yog ‘, shuningdek aroma uchun – 1 osh qoshiq. doljin. Bunday ichimlikni quyidagicha oling:

  • nonushta – kokteylning bir qismi;
  • tushlik – yangi yoki pishirilgan olma;
  • tushlik – kokteylning bir qismi;
  • tushdan keyin atıştırmalık – yangi yoki pishirilgan olma;
  • kokteylga xizmat qiladigan kechki ovqat.

Ovqatlanish paytida siz kuniga 2 litr suv ichishingiz kerak. Sutsiz yashil yoki o’simlik choyiga ham ruxsat beriladi. Bunday holatda vazn yo’qotish 3 kun ichida 2-3 kg ortiqcha vaznga aylanishi mumkin.

7 kun davomida

Ushbu texnikaga muvofiq kunlik ratsion 200 g yog’siz tvorog va 2 kg yangi yashil olma tarkibiga kiradi. Barcha mahsulotlar 5-6 ta qabulxonaga taqsimlanadi va keyin har qanday kombinatsiyada – birgalikda, alohida yoki idishlarning bir qismi sifatida ishlatiladi. Pishirish yoki boshqa mahsulotlarni qo’shish taqiqlanadi.

Oldingi versiyada bo’lgani kabi, siz ko’p suv, o’simlik infuzioni yoki yashil choy ichishingiz kerak. Bunday ovqatlanishdan bir hafta davomida siz 4-7 kg dan qutulishingiz mumkin.

9 kun davomida

Davomiyligiga qaramay, ushbu parhez varianti juda qiyin. Bu erda ovqat alohida va sxemaga qat’iy rioya qilishni talab qiladi:

  • birinchi 3 kun olma: har kuni 1,5 kg yangi meva yoki 1 kg olma va 0,5 l yangi siqilgan olma sharbatini iste’mol qilishingiz kerak;
  • keyingi 3 kun – tvorog: kuniga 400 g yog’siz tvorog yoki 200 g tvorog va 0% yog’li 1 litr kefir iste’mol qilishingiz mumkin;
  • oxirgi 3 kun birlashtiriladi: kunlik ovqatlanish 200 g tvorog va 1 kg olma yoki 0,5 l sharbatdan iborat bo’lishi kerak.

Bunday tizimda siz 1-8 kg yo’qotishingiz mumkin. Natijani saqlab qolish uchun yana bir hafta davomida faqat past kalorili ovqatlar iste’mol qilish kerak, tercihen o’simlik. Agar ushbu parhez unchalik ahamiyatsiz bo’lsa, unga bodring qo’shishga ruxsat beriladi. Ular tarkibida 90% dan ortiq suv mavjud, shuning uchun ular vazn yo’qotishga faol hissa qo’shadilar.

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *