Уйда қандай қилиб тез ва самарали вазн йўқотиш мумкин?

Uyda qanday qilib tez va samarali vazn yo’qotish kerak: amaliy maslahatlar

Uyda tez va samarali vazn yo’qotish usuli sifatida reklama qilingan ko’plab parhezlar mavjud. Biroq, ularning aksariyati qisqa muddatli samarani beradi va juda tez orada qo’shimcha funt yana qaytib keladi.

Diqqat! Buning sababi shundaki, olingan kaloriya miqdori keskin kamayishi bilan, tana ularni kelajak uchun saqlashni boshlaydi. Biror kishi dietadan chiqib ketishi bilan u odatdagi ovqatlanish rejimiga qaytadi va ko’pchilik avvalgidan ko’ra ko’proq iste’mol qila boshlaydi. Bunday holda, sarf qilinmagan kaloriya yog ‘birikmalariga aylanadi.

“Ochlik e’lonlari” kilogrammni qaytarish bilan yakunlanmadi, siz qisqa vaqt ichida vazn yo’qotishning yumshoqroq va samarali usullarini tanlashingiz kerak. Sizga vazn yo’qotishning bir necha usullari bilan tanishishingizni maslahat beramiz.

Tozalash 

O’z-o’zidan toksinlar va toksinlar tanasini tozalash tezda bir necha funtni yo’qotishga imkon beradi va ortiqcha vazn bilan “ajralish” yo’lidagi birinchi qadam hisoblanadi.

Diqqat! Tanani tozalashning eng mashhur usuli – bu hasharot. Ammo bu protsedura toksinlardan faqat yo’g’on ichakni tozalashga yordam beradi va uning tabiiy mikroflorasini buzadi. Shuning uchun uni tez-tez ishlatish tavsiya etilmaydi.

Yuk tushirish kunlari xavfsizroq. Oshqozon-ichak trakti uchun bunday hurmatni muntazam ravishda tartibga solib, siz tanani tozalaysiz va vazn yo’qotish uchun iste’mol qilinadigan oziq-ovqat miqdorini asta-sekin pasaytirishga tayyorgarlik ko’rishga yordam berasiz.

To’g’ri ovqatlanish

To’g’ri ovqatlanishga o’tmasdan vaznni yo’qotish, hatto odam yarim kun sport zalida o’tkazsa ham mumkin emas. 

Kilo yo’qotish uchun ovqatlanishning asosiy qoidalari quyidagilardan iborat.

  • iste’mol qilingan tuz, ziravorlar va shakar miqdorini cheklash;
  • un, qizarib pishgan, füme kartoshka va oq guruchdan voz kechish;
  • ko’p miqdorda suv ichish; yangi sabzavotlar, mevalar va ko’katlarning ratsioniga kiritish;
  • pechda pishirish yoki pishirish orqali faqat bug’da pishirish; 
  • qismni qisqartirish; asosiy ovqatlar orasida sog’lom atirlar o’rnatish;
  • alohida asosda ovqatlanish.

Jismoniy faollik

Hatto biron bir mo”jiza tufayli odam jismoniy kuch ishlatmasdan qo’shimcha funtlardan xalos bo’lishga qodir bo’lsa ham, natijada xiralashgan, xiralashgan teri paydo bo’ladi. Belning 5-6 sm kattaroq bo’lganidan ko’ra, bunday tananing yanada jozibali bo’lishi dargumon. 

Sport zaliga muntazam ravishda tashrif buyurish imkoni bo’lmasa ham, ko’proq harakat qilish uchun har qanday imkoniyatdan foydalanish kerak. Masalan, ish paytida, piyoda oxirgi to’xtash joyidan o’ting, liftni ishlatishni cheklang va ko’pincha parklarda sayr qiling.

Sport zalidagi mashg’ulotlar sizni qiziqtirmaydimi? Siz yanada yoqimli variantni tanlashingiz mumkin : raqs , suzish, yoga, kapoeira. Asosiysi, darslar zavq keltiradi. 

Suv muolajalari

Tez vazn yo’qotish uchun suv bilan davolanish foydali bo’ladi. Bularga quyidagilar kiradi:

  • dengiz shimoli, loy, asal o’ramlari;
  • dengiz, o’simlik, soda yoki xushbo’y vannalar;
  • rus hamomiga va Fin saunasiga tashrif buyurish;
  • suv massaji – uyda maxsus dush kallasi yordamida osonlikcha amalga oshiriladi;
  • vazn yo’qotish jarayonini tezlashtiradigan iliq kremlar.

Diqqat! Uyda vazn yo’qotishning eng muhim sharti bu motivatsiya. Agar odam maqsadga erishish uchun iroda va kayfiyatga ega bo’lmasa, hatto eng samarali usullar ham foydali bo’lmaydi. Misol uchun, qizlar muhim tadbirda ajoyib libosda paydo bo’lish uchun tez-tez vazn yo’qotishadi.

Yodingizda bo’lsin, yuqorida keltirilgan barcha tavsiyalarga qat’iy rioya qilgan holda, 2 haftadan so’ng vazn yo’qotish masalasida muayyan siljishlar seziladi. 

Oshqozonni qanday tezda “olib tashlash” kerak?

Ko’pincha qizlar qorin bo’shlig’ini olib tashlashni xohlashadi. Bu mintaqa, ayniqsa bola tug’ilgandan keyin eng zaif hisoblanadi. Yassi oshqozonga erishish uchun yaxshi ta’sir yoga texnikasi va boshqa sharqona mashqlar yordamida nafas olish mashqlarini berishi mumkin.

Samarali va murakkab badanni ko’tarish mashqlari. Aerobik nafasni cho’zish mashqlari bilan birlashtiradi. Ko’rsatish irodasi va sabr-toqati, ingichka shakl ko’rinishidagi yaxshi natija sizga kafolatlanadi. 

To’g’ri va samarali vazn yo’qotishning asosiy qoidalaridan biri salomatlik holatini oldindan aniqlash va barcha kontrendikatsiyalarni istisno qilishdir. Faqatgina bunday tayyorgarlikdan so’ng siz qo’shimcha funtlarga qarshi kurashni boshlashingiz mumkin.

Қуйидагиларни ўқиб кўринг:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *